hirdetés
hirdetés
hirdetés

A GM több autót ad el Kínában, mint Amerikában

A hétvégi The Wall Street Journal azt írta, hogy a General Motors (GM) 230 ezer járművet értékesített az ázsiai országban, míg az otthoni piacon csak 188 ezer autója talált gazdára.
hirdetés

A GM számára tavaly még az Egyesült Államok volt a vezető piac 2 millió eladott kocsival, Kínában pedig 1,83 millió járművet értékesítettek. Az idei év azonban fordulatot hozhat.

A vezető New York-i üzleti napilap felhívja a figyelmet arra, hogy Kína egyre inkább kulcspiaccá válik a nemzetközi autógyártók számára.

A hitelválság által erősen sújtott és csődvédelmet kért GM az első negyedévben tavalyhoz képest 71 százalékkal tudta növelni forgalmát Kínában, szemben a hazai piaccal, ahol 16 százalékos volt a bővülés; előbbi országban 623 ezer, míg az Egyesült Államokban 475 ezer GM-modellt vásároltak meg.

Kína, amely korábban átvette a világ legnagyobb járműgyártója címet Japántól, tavaly az Egyesült Államokat is lekörözte az autópiac méretét illetően, az eladott kocsik száma alapján. Az értékesített járművek száma 2009-ben Kínában csaknem 50 százalékkal 13,6 millióra növekedett, míg az Egyesült Államokban 21 százalékkal 10,4 millióra esett vissza. Elemzők ennek kapcsán megjegyzik: az autók átlagárát tekintve Kína azonban jelentősen elmarad Amerikától.

Piaci felmérések szerint Kínában különösen a kisebb méretű autók iránt nagy az érdeklődés; a GM például a Chevrolet Cruze és New Sail modellel ért el sikereket.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés