hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Gillette drag queent is szerepeltet új reklámjában

Tovább folytatja a modern férfiképet előtérbe helyező kampányát a Gillette. A spanyol piacra készített reklámban a férfi hírességek egyáltalán nem férfias helyzetekben tűnnek fel.

hirdetés

Korábban már bemutattuk a transznemű fiú első borotválkozását bemutató Gillette-videót, a cég azonban úgy tűnik nem áll meg itt a provokatív üzenetek közvetítésében. A toxikus férfiasság elleni, nagy vitákat kiváltó reklámmal megkezdett új arculat jegyében a spanyol piacra szánt reklámban szereplő hat spanyol hírességet sem a borotvareklámok kliséivel ábrázolják.

A Proximity Madrid által fejlesztett film szereplői Pacó Leon és Jesús Vidal színészek, Dani Martín énekes, David Silva és Pau Ribes sportolók illetve Rubén Errebeen fotós és drag queen, akik mindannyian a hagyományos férfiképtől eltérő helyzetekben láthatóak. A futballista David Silva például kisgyerekét ölében tartva pózol a közösségi felületeken, a szinkronúszó Ribes a lábát epilálja a vízbe ugrás előtt, Errebeene pedig Ariel Rec-é, azaz drag alteregójává sminkeli magát.

(via: AdAge)

 

 

 

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés