hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Gillette a zaklatások és a nőgyűlölet ellen áll ki új reklámjában

"A legjobb, amit egy férfi kaphat" - régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a márka.

hirdetés

Harminc éve egy Super Bowlra időzített reklámban vezette be the best a man can get (a legjobb, amit egy férfi kaphat, itthon férfiasan tökéletesként ismert) szlogenjét a Gillette, a márka pedig az évforduló alkalmából újra elővette ezt a mondatot, de már egy egészen más kontextusban.

Az új reklám inkább kérdésként szegezi a nézőnek a kérdést: egymás online vagy verbális zaklatása, a nők elleni gyűlölet a legjobb, amit egy férfi kaphat/tehet? A reklámban az Old's Spice (a Gillette-tel együtt a Procter & Gamble csoporthoz tartozó márka) arca, Terry Crews is felbukkan, aki az őt ért szexuális zaklatást tárgyaló perben tett vallomásának egy részletével tűnik fel a kisfilmben. 

A férfiszerepeket taglaló reklámból több változat is készült, amelyek hétfőtől futnak online. A kampány részeként a Gillette évente egymillió dollárt ajánl fel olyan szervezetek részére, amelyek oktatással, különböző programokkal segítik a felnövő generációt, hogy meghaladják a rossz férfi-sztereotípiákat.  

A kisfilmet az a Kim Gehrig rendezte, akit a reklámiparba több női rendezőt delegáló Free The Bid-programmal közösen választott ki a Procter & Gamble.

(Itt találtuk.)

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés