hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Gillette a zaklatások és a nőgyűlölet ellen áll ki új reklámjában

"A legjobb, amit egy férfi kaphat" - régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a márka.

hirdetés

Harminc éve egy Super Bowlra időzített reklámban vezette be the best a man can get (a legjobb, amit egy férfi kaphat, itthon férfiasan tökéletesként ismert) szlogenjét a Gillette, a márka pedig az évforduló alkalmából újra elővette ezt a mondatot, de már egy egészen más kontextusban.

Az új reklám inkább kérdésként szegezi a nézőnek a kérdést: egymás online vagy verbális zaklatása, a nők elleni gyűlölet a legjobb, amit egy férfi kaphat/tehet? A reklámban az Old's Spice (a Gillette-tel együtt a Procter & Gamble csoporthoz tartozó márka) arca, Terry Crews is felbukkan, aki az őt ért szexuális zaklatást tárgyaló perben tett vallomásának egy részletével tűnik fel a kisfilmben. 

A férfiszerepeket taglaló reklámból több változat is készült, amelyek hétfőtől futnak online. A kampány részeként a Gillette évente egymillió dollárt ajánl fel olyan szervezetek részére, amelyek oktatással, különböző programokkal segítik a felnövő generációt, hogy meghaladják a rossz férfi-sztereotípiákat.  

A kisfilmet az a Kim Gehrig rendezte, akit a reklámiparba több női rendezőt delegáló Free The Bid-programmal közösen választott ki a Procter & Gamble.

(Itt találtuk.)

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés