hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Gillette a zaklatások és a nőgyűlölet ellen áll ki új reklámjában

"A legjobb, amit egy férfi kaphat" - régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a márka.

hirdetés

Harminc éve egy Super Bowlra időzített reklámban vezette be the best a man can get (a legjobb, amit egy férfi kaphat, itthon férfiasan tökéletesként ismert) szlogenjét a Gillette, a márka pedig az évforduló alkalmából újra elővette ezt a mondatot, de már egy egészen más kontextusban.

Az új reklám inkább kérdésként szegezi a nézőnek a kérdést: egymás online vagy verbális zaklatása, a nők elleni gyűlölet a legjobb, amit egy férfi kaphat/tehet? A reklámban az Old's Spice (a Gillette-tel együtt a Procter & Gamble csoporthoz tartozó márka) arca, Terry Crews is felbukkan, aki az őt ért szexuális zaklatást tárgyaló perben tett vallomásának egy részletével tűnik fel a kisfilmben. 

A férfiszerepeket taglaló reklámból több változat is készült, amelyek hétfőtől futnak online. A kampány részeként a Gillette évente egymillió dollárt ajánl fel olyan szervezetek részére, amelyek oktatással, különböző programokkal segítik a felnövő generációt, hogy meghaladják a rossz férfi-sztereotípiákat.  

A kisfilmet az a Kim Gehrig rendezte, akit a reklámiparba több női rendezőt delegáló Free The Bid-programmal közösen választott ki a Procter & Gamble.

(Itt találtuk.)

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A tulajdonosi kör és a szállodát üzemeltető csapat azonban marad.

A kutatások szerint bizonyos appok kifejezetten jót tesznek a 65+ korosztálynak.

Januártól saját salesszel dolgozik a PS Online Média Kft. (korábban IKO Digital) és az OCC, valamint bővült a portfólió, és elindult a hivatalos e-sport bajnokságuk is.

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés