hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Generál Média visszaadná a Club Tihanyt

A Generál Média egyik cégcsoportja foglalta le a Club Tihanyt a Média Hungary előtt. A kiadó sajátos alkut ajánlott Csermely Ákosnak. A Média Hungary jogi képviselője egyelőre nem kívánt nyilatkozni. Folyamatosan frissítjük.

hirdetés

Levélben tudatta a Generál Média, hogy egyik cégcsoportjuk foglalta le a Média Hungary dátumára a Club Tihanyt egy ingatlanszakmai rendezvényre, ami miatt a médiapiaci találkozónak hat nappal a kezdés előtt Balatonfüredre kellett költöznie.

A kiadó a levélben felajánlja, hogy teljesen ingyen átengedik az általuk „lefoglalt és leelőlegezett” Club Tihanyt, és arra kérik Csermely Ákost, a Média Hungary vezetőjét, hogy fogadja el „mert a szakma képviselőinek csúcstalálkozójához hagyományosan hozzátartozott az egész napos, és esti kötetlen, de közös kikapcsolódás, ami a módosított helyszínen kivitelezhetetlen.”

A Generál Média feltételül azt szabja, hogy „a szervező Csermely Ákos Úr a becsült közel 100 millió forintos nyereségének 1 százalékát ajánlja fel a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának.” Amennyiben a szervező nem él a kiadó ajánlatával, úgy azt írják, hogy cégük „nagy szeretettel és tisztelettel, a szokott időben, helyen és módon várja a résztvevőket saját médiarendezvényén, mindezt ingyen.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
és most a szállás marad Tihanyban? Onnan fognak Füredre ingázni az előadók és a résztvevők?
#
Azért ennek van némi reményt adó pikantériája:) És Ákos majd döntsön okosan, a média hekkelésről :D

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására.

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók