hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Generál Média visszaadná a Club Tihanyt

A Generál Média egyik cégcsoportja foglalta le a Club Tihanyt a Média Hungary előtt. A kiadó sajátos alkut ajánlott Csermely Ákosnak. A Média Hungary jogi képviselője egyelőre nem kívánt nyilatkozni. Folyamatosan frissítjük.

hirdetés

Levélben tudatta a Generál Média, hogy egyik cégcsoportjuk foglalta le a Média Hungary dátumára a Club Tihanyt egy ingatlanszakmai rendezvényre, ami miatt a médiapiaci találkozónak hat nappal a kezdés előtt Balatonfüredre kellett költöznie.

A kiadó a levélben felajánlja, hogy teljesen ingyen átengedik az általuk „lefoglalt és leelőlegezett” Club Tihanyt, és arra kérik Csermely Ákost, a Média Hungary vezetőjét, hogy fogadja el „mert a szakma képviselőinek csúcstalálkozójához hagyományosan hozzátartozott az egész napos, és esti kötetlen, de közös kikapcsolódás, ami a módosított helyszínen kivitelezhetetlen.”

A Generál Média feltételül azt szabja, hogy „a szervező Csermely Ákos Úr a becsült közel 100 millió forintos nyereségének 1 százalékát ajánlja fel a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának.” Amennyiben a szervező nem él a kiadó ajánlatával, úgy azt írják, hogy cégük „nagy szeretettel és tisztelettel, a szokott időben, helyen és módon várja a résztvevőket saját médiarendezvényén, mindezt ingyen.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
és most a szállás marad Tihanyban? Onnan fognak Füredre ingázni az előadók és a résztvevők?
#
Azért ennek van némi reményt adó pikantériája:) És Ákos majd döntsön okosan, a média hekkelésről :D

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.