hirdetés
hirdetés
hirdetés

A „frankóságot” hirdeti az Arany Ászok

Új reklámfilmeket készített az Arany Ászok. A márka új szpotjaiban az a fontos, hogy frankó legyen az ember, ezt pedig úgy érheti el, ha kiáll magáért és a véleményéért. A kampányt a Human Telex Advertising & Event jegyzi, az alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatják.

hirdetés

Az Arany Ászok új kommunikációjában a frankóság a sallangmentes, egyenes beszédet és tetteket testesíti meg a sörmárka közönsége számára – írja az alkotó Human Telex közleménye.

Az Arany Ászok Frissenszűrt bevezetése után a márka új arca, „Frankó Kapitány” három új reklámfilmben szerepel. Mindegyik úgy épül fel, hogy a figura segít a főszereplőknek, hogy kiálljanak magukért, ezzel „frankóvá” válnak, beléphetnek a Frankó Klubba, a jutalmuk természetesen sör.

A kampány kreatív koncepcióján és kivitelezésén a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozott a Dreher Sörgyárak.

Werkfotók:

Alkotók

Megbízó: Dreher Sörgyárak/Arany Ászok

Marketingigazgató: Brendan Williams

Insight vezető: Lukácsné Vadoba Szilvia

Marketingvezető: Spiegel György

Senior márkamenedzser: Hódi Beáta

Márkamenedzser: Szirmai Judit

Reklámügynökség: Human Telex Advertising & Event

Vezető szövegíró: Nagy László

Szövegíró: Hanyecz Márk

Művészeti vezető, stratéga: Balogh M. Miklós

Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos

Ügyfélkapcsolati menedzser: Péntek Erika

Junior ügyfélkapcsolati menedzser: Barta Diána

Médiaügynökség: MEC Hungary

Integrált médiatervező: Czinkota Ádám

Integrált taktikai tervező: Baráth Zsuzsanna

Produkciós cég: Filmpartners

Producer: Kovács Gábor

Rendező: Lőrincz Nándor

Rendező, operatőr: Nagy Bálint

Vágó: Gothár Márton

Gyártásvezető: Óvári Eszter

Utómunka koordinátor: Bereczki Barbara/ Fekete Imola

Beer stylist / liquid stylist: Matók Zsuzsi – Nedill Food Design

Felvételvezető: Palovits Ildikó

Location manager: Kovács István

Produkciós asszisztens: Dévai Alexandra és Harmat Károly

Rendező asszisztens: Lőrincz Tamás

Kaszkadőr szakértő: Gulyás Kiss Zoltán

Helyszíni hangmérnök: Bohács Tamás

Casting: Banner Casting

Látványtervező: Törőcsik Ambrus

Berendezés: Posztamens

Építészet/Technika: HB Stúdió és Látványtechnika Kft.

Jelmeztervező: Müller Kata

Maszkmester: Márta Magdolna/Kozma Éva

Fodrász: Horváth László/ Makk Ildikó

Utómunka: Nagy Miklós / Melon FX

Colorist: Stalter Anna / Spájz

Zene: Fodor Attila / Fine Cut Bodies

Hangkeverés: Sárközi András / Gaston

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés