hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fontos pillanatokat emeli ki az Unicredit új kampánya

Vegyük észre a hétköznapokban azokat pillanatokat, amik valóban számítanak! – üzeni az Unicredit Bank új, televíziós és online platformokon debütáló integrált kampánya. A fix havi törlesztrészletet kínáló Stabil kamat személyi kölcsön bevezetésére indított kampány reklámfilmjében a bankban dolgozó kollégák is feltűnnek.

hirdetés

Kampánykoncepció

Előzetes, fókuszcsoportos kutatás során mérte fel az Unicredit Bank, hogy melyek azok a mérföldkövek, amelyek igazán fontos szerepet töltenek be az életünkben. Az olyan helyzetek, amikor nem sajnáljuk az időt és az energiát, főleg, ha szeretteinkről van szó, és amelyeknél jól jöhet egy kis támogatás, hogy céljainkat könnyebben elérjük. Az ACG Reklámügynökség által készített új reklámfilmben ezek a pillanatok elevenednek meg, az Unicredit pedig abban segít, hogy az ilyen életesemények kompromisszumok nélkül valósulhassanak meg - olvasható a bank közleményében.

Kampánycél

„Ahogy a kommunikációs platform és kampányüzenet is valós visszajelzésekre, insightokra épített, úgy a jeleneteknél is törekedtünk a természetességre, az érzelmekkel teli, őszinte pillanatok megjelenítésére. A kampány nem a problémákra, hanem azok megoldására összpontosít. A legfontosabb az volt, hogy ezt a pozitív szemléletet a film hangulata is visszaadja.” – mondta Nyitrai Márton rendező.

Érdekesség, behind the scenes

Nyitrai megosztott néhány kulisszatitkot is. A filmben látható esküvői jelenetben több unicredites kolléga is feltűnik, a bank ugyanis vállalkozó kedvű munkatársait meghívta, statisztaként vegyenek részt a filmben, akik így egyúttal bepillanthattak egy forgatás kulisszái mögé is.

A reklám:

Werkfilm:

Alkotók listája

Megbízó: Unicredit Bank Zrt. 

Kommunikációs vezető: Károlyi Gabriella
Marketingigazgató: Földeák Gábor
Brand manager: Andóczi-Balog Rita 

Ügynökségek:

Reklámügynökség: ACG Reklámügynökség Kft.

Kreatívigazgató: Nagy László

Creative Group Head: Alberti Rita

Art director: Kocsis Petra, Varga Dániel, Mondik Noémi

Copywriter: Foltin István

Client Service Director: Bujdosó Bianka

Business Unit Director: Szalai Sára

Account manager: Esküdt Viktória

Médiaügynökség: MediaCom 

Produkció:

Producer: Mihályfy Borbála

Rendező: Nyitrai Márton

Operatőr: Dobos Tamás 

Utómunka

Cabbage Film Factory

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés