hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fogyasztók megették a Tibi reklámját

Tavaly ősszel indult a Tibi csoki imázskampánya. A 70 éves márka kreatívjai a fogyasztókat meggyőzték, a szakmát viszont nem annyira. A Kreatív kampányelemzése.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Nem szeretnék neveket mondani, maradjunk annyiban, hogy a manapság menő ügynökségek, akik a komolyabb költéssel rendelkező ügyfelek kreatívjait csinálják.

Megint nem a lényeget fogtad meg. Nem az a fontos, hogy Én vagy a Mi ügynökségünk csinálja (köszönöm jól elvagyunk a kisebb ügyfeleinkkel) mert mi így meg úgy
sokkal kreatívabbak vagyunk.

Amire gondoltam, hogy mint kicsi vagy közepes ügynökség, mit tanulhatok a NAGYOKTÓL. Elméletileg ott van a nagyobb tudás, hozzáértés, a legnagyobb kreatív agyak és
akkor gondolom a legjobb ötletek (legalább potenciálja)is.

De nem, vagy csak Én nem látom.

Mégegyszer mondom, nem sértés vagy bárkinek a megbántása, de nem jók a reklámok és kész - nagyon tisztelet a kivételnek.

Inkább az a furcsa, hogy ugyanaz a 20-30 ügynökség rotálódik a komoly ügyfeleknél, attól függetlenül, hogy nincs komolyabb ötlet.

A Laboratory E-folder tényleg zseniális és még van néhány nagyon jó, de a 90% teljesen átlagos. A teljesen átlagos alatt értem mondjuk a Tibi filmet, mert ez az amit
mindenki megcsinál ilyen szinten (ellenpélda SNICKERS reklám). Szerintem ne próbáljuk meg összehasonlítani a két reklámot, de bármelyik magyar csokis reklámot ide
tehetném (talán még a Hajós tibi reklám jó volt).

Azt nem értem, hogy a kreativítás tényleg nem ügynökségi mérettől vagy tapasztalattol függ, vhogy külföldön sokkal nyitottabbak az ügyfelek és kíváncsiak mások
ötleteire is.

Nincs nagyon mit, és kitől tanulni, hacsak nem a jó kapcsolatépítési technikákat, mert a Tibit vki úgyis megveszi és akkor újból nyugodtan hátra lehet dőlni - Megint
jót csináltunk.

Pedig nem, csak átlagosat.
válasza hozzászólásához
#
Csak egy kérdés: mit jelent a fejedben a "nagy", illetve "kicsi" ügynökség? A hálózati a nagy, a hazai meg a kicsi, vagy alkalmazottak (nem bejelentett, hanem ténylegesen
ott dolgozók) számát, vagy büdzsét, vagy mit? Vagy csak egy percepció?

Nem kötözködésből kérdezem, hanem valóban érdekel. Mert itthon a hálózati ügynökségeknél vannak sokkal nagyobbak, sokkal több emberrel dolgozók, akik még mindig
arról beszélnek, hogy mennyivel rugalmasabbak, mert ők "kicsi" magyar ügynökségek. És van, akik ezt be is kajálják még mindig.

Mert amíg ezt nem határozod meg, addig csak egy bulváros, sértett kliséhalmaz, amit ide leírtál, ilyet olvastam már ezerkétszáz kommentben az elmúlt fél évben.



#
a környezetemben még senkit nem láttam, aki így enné a táblacsokit ...
#
Korábban a Telenor marketingesét "szétszedte" a kreatív szakma, hogy mennyire fontos is a kreativítás.

Hát akkor hol van az a nagy kreativítás?

Személyes véleményem, hogy a Telenor kommunikációja most a szegmensben messze a legjobb, a T total sablon, a Vodaról ne is beszéljünk.
#
Nem éretem....

Mivel Én is a szakmában dolgozom nagyon régóta követem figyelemmel a reklámokat és igyekszem a "nagyoktól" minél több okosságot ellesni.

Sajnos azt kell mondjam, hogy nem látok sok eredeti ötletet, vagy olyan reklámot, amire azt mondhatnám, hogy itt tényleg érdemes volt egy "nagy" ügynökséget használni,
mert olyan stratégiát vagy kreativitást villantott, amire tényleg azt mondja az ember, hogy EZ IGEN. Még a média hölgy is leírja, hogy a szokásos eszközöket használja a
márka a megjelenéseinél.

Nagyon nagyon tisztelet a kivételnek, de nem igazán érzem, hogy a "nagy" ügynökségek tényleg NAGY MUNKÁKAT tennének le az asztalra.
Hozzák a szokásos kliséket egy kicsit mindig megújítva, de valahogy az az érzése az embernek, hogy a megbízó inkább választ egy nagy ügynökséget, mert ha az nem tud
jót csinálni, akkor biztosan más sem, és legalább az én fenekem is védve van, ha esetleg számonkérnek, hogy miért nem hozza a kampány az elvárt számokat.
Hát én az egyik legnevesebb ügynökséggel dolgoztam - lehet erre mondani.

Senki ne vegye magára amit írok, de ez annyira benne van a reklámszakmában (mindenki tudja és érzi), hogy most már nem volt kedvem magamban tartani.

Egyszerűen nem csinálnak kicsi hazánkban jó reklámokat és ezt el kell fogadni, illetve a most éppen favorizált ügynökségek nem csinálnak - pl. ezt a Tibi reklámot
bárki megcsinálja, ezen a színvonalon, akárkit is bíznak meg a szakmában, függetlenül attól, hogy kicsi vagy nagy ügynökség.

Azért tényleg vannak jó reklámok:

Ikea: e-folder
Mcdonalds: munkába igyekvő mcdonald's srác
Magyar Turizmus: párás ablakon felirat (cluso)
Nem tudom melyik ügynökség csinálta, de egy német banknak készített zseniális sorozat.
Cluso: Nekem a sió is tetszik, bár maga a szegmens mélyrepülésben van az eladások terén.

Természetese ezek csak privát vélemények.

Tényleg ég és föld a hazai és a külföldi reklámok között a különbség, de ezt már más is számtalanszor elmondta, inkább az lep meg, hogy mennyire nincsenek
ötletek.

Klisák, klisék, klisék.......nagyon unalmasan egymás után.

Tényleg nagyon ideje lenne elkezdeni az ügynökségeknek ötletelni, a megbízóknak pedig komolyabb igényeket támasztani az ügynökségekkel szemben, legalább a
kreativítás területén.

Sport szelet - ablakmosó
Raiffeisen - mert megbecsülnek
Chibo - rock papa vagy mi
és még számtalan jaj.....

A másik kedvencem a: Több mint.....szlogen.

EZ meg az über kreatív!

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés