hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fogyasztók megették a Tibi reklámját

Tavaly ősszel indult a Tibi csoki imázskampánya. A 70 éves márka kreatívjai a fogyasztókat meggyőzték, a szakmát viszont nem annyira. A Kreatív kampányelemzése.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az alapítása 40. évfordulóját ünneplő Hongkong Balett megadta a módját az ünneplésnek új reklámjában.

A VMLY&R által fejlesztett kampány a Vodafone korlátlan mobilvideós tarifacsomagját hirdeti. 

Gál Sarolta, a DDB Budapest stratégiai igazgatója a hosszú távon fenntartható üzleti növekedés mechanizmusába vezet be titeket. (X)

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Nem szeretnék neveket mondani, maradjunk annyiban, hogy a manapság menő ügynökségek, akik a komolyabb költéssel rendelkező ügyfelek kreatívjait csinálják.

Megint nem a lényeget fogtad meg. Nem az a fontos, hogy Én vagy a Mi ügynökségünk csinálja (köszönöm jól elvagyunk a kisebb ügyfeleinkkel) mert mi így meg úgy
sokkal kreatívabbak vagyunk.

Amire gondoltam, hogy mint kicsi vagy közepes ügynökség, mit tanulhatok a NAGYOKTÓL. Elméletileg ott van a nagyobb tudás, hozzáértés, a legnagyobb kreatív agyak és
akkor gondolom a legjobb ötletek (legalább potenciálja)is.

De nem, vagy csak Én nem látom.

Mégegyszer mondom, nem sértés vagy bárkinek a megbántása, de nem jók a reklámok és kész - nagyon tisztelet a kivételnek.

Inkább az a furcsa, hogy ugyanaz a 20-30 ügynökség rotálódik a komoly ügyfeleknél, attól függetlenül, hogy nincs komolyabb ötlet.

A Laboratory E-folder tényleg zseniális és még van néhány nagyon jó, de a 90% teljesen átlagos. A teljesen átlagos alatt értem mondjuk a Tibi filmet, mert ez az amit
mindenki megcsinál ilyen szinten (ellenpélda SNICKERS reklám). Szerintem ne próbáljuk meg összehasonlítani a két reklámot, de bármelyik magyar csokis reklámot ide
tehetném (talán még a Hajós tibi reklám jó volt).

Azt nem értem, hogy a kreativítás tényleg nem ügynökségi mérettől vagy tapasztalattol függ, vhogy külföldön sokkal nyitottabbak az ügyfelek és kíváncsiak mások
ötleteire is.

Nincs nagyon mit, és kitől tanulni, hacsak nem a jó kapcsolatépítési technikákat, mert a Tibit vki úgyis megveszi és akkor újból nyugodtan hátra lehet dőlni - Megint
jót csináltunk.

Pedig nem, csak átlagosat.
válasza hozzászólásához
#
Csak egy kérdés: mit jelent a fejedben a "nagy", illetve "kicsi" ügynökség? A hálózati a nagy, a hazai meg a kicsi, vagy alkalmazottak (nem bejelentett, hanem ténylegesen
ott dolgozók) számát, vagy büdzsét, vagy mit? Vagy csak egy percepció?

Nem kötözködésből kérdezem, hanem valóban érdekel. Mert itthon a hálózati ügynökségeknél vannak sokkal nagyobbak, sokkal több emberrel dolgozók, akik még mindig
arról beszélnek, hogy mennyivel rugalmasabbak, mert ők "kicsi" magyar ügynökségek. És van, akik ezt be is kajálják még mindig.

Mert amíg ezt nem határozod meg, addig csak egy bulváros, sértett kliséhalmaz, amit ide leírtál, ilyet olvastam már ezerkétszáz kommentben az elmúlt fél évben.



#
a környezetemben még senkit nem láttam, aki így enné a táblacsokit ...
#
Korábban a Telenor marketingesét "szétszedte" a kreatív szakma, hogy mennyire fontos is a kreativítás.

Hát akkor hol van az a nagy kreativítás?

Személyes véleményem, hogy a Telenor kommunikációja most a szegmensben messze a legjobb, a T total sablon, a Vodaról ne is beszéljünk.
#
Nem éretem....

Mivel Én is a szakmában dolgozom nagyon régóta követem figyelemmel a reklámokat és igyekszem a "nagyoktól" minél több okosságot ellesni.

Sajnos azt kell mondjam, hogy nem látok sok eredeti ötletet, vagy olyan reklámot, amire azt mondhatnám, hogy itt tényleg érdemes volt egy "nagy" ügynökséget használni,
mert olyan stratégiát vagy kreativitást villantott, amire tényleg azt mondja az ember, hogy EZ IGEN. Még a média hölgy is leírja, hogy a szokásos eszközöket használja a
márka a megjelenéseinél.

Nagyon nagyon tisztelet a kivételnek, de nem igazán érzem, hogy a "nagy" ügynökségek tényleg NAGY MUNKÁKAT tennének le az asztalra.
Hozzák a szokásos kliséket egy kicsit mindig megújítva, de valahogy az az érzése az embernek, hogy a megbízó inkább választ egy nagy ügynökséget, mert ha az nem tud
jót csinálni, akkor biztosan más sem, és legalább az én fenekem is védve van, ha esetleg számonkérnek, hogy miért nem hozza a kampány az elvárt számokat.
Hát én az egyik legnevesebb ügynökséggel dolgoztam - lehet erre mondani.

Senki ne vegye magára amit írok, de ez annyira benne van a reklámszakmában (mindenki tudja és érzi), hogy most már nem volt kedvem magamban tartani.

Egyszerűen nem csinálnak kicsi hazánkban jó reklámokat és ezt el kell fogadni, illetve a most éppen favorizált ügynökségek nem csinálnak - pl. ezt a Tibi reklámot
bárki megcsinálja, ezen a színvonalon, akárkit is bíznak meg a szakmában, függetlenül attól, hogy kicsi vagy nagy ügynökség.

Azért tényleg vannak jó reklámok:

Ikea: e-folder
Mcdonalds: munkába igyekvő mcdonald's srác
Magyar Turizmus: párás ablakon felirat (cluso)
Nem tudom melyik ügynökség csinálta, de egy német banknak készített zseniális sorozat.
Cluso: Nekem a sió is tetszik, bár maga a szegmens mélyrepülésben van az eladások terén.

Természetese ezek csak privát vélemények.

Tényleg ég és föld a hazai és a külföldi reklámok között a különbség, de ezt már más is számtalanszor elmondta, inkább az lep meg, hogy mennyire nincsenek
ötletek.

Klisák, klisék, klisék.......nagyon unalmasan egymás után.

Tényleg nagyon ideje lenne elkezdeni az ügynökségeknek ötletelni, a megbízóknak pedig komolyabb igényeket támasztani az ügynökségekkel szemben, legalább a
kreativítás területén.

Sport szelet - ablakmosó
Raiffeisen - mert megbecsülnek
Chibo - rock papa vagy mi
és még számtalan jaj.....

A másik kedvencem a: Több mint.....szlogen.

EZ meg az über kreatív!

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés