hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fideszes médiaalapítvány hadat üzent a Facebooknak

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) elnöke üzent a Facebooknak a Mediaworks-lapok hirdetéseinek letiltása után.

hirdetés

A Facebook szerdán letiltotta a Mediaworks portfóliójához tartozó oldalak (a megyei lapok vagy például a Nemzeti Sport) hirdetéseit. Így a kiadó oldalai egyetlen fizetett bejegyzést sem tehetnek közzé a közösségi oldalon. A Mediaworks szerdán erre úgy reagált, egyértelműen politikai szándék áll a letiltás mögött.

A csütörtöki Magyar Nemzetben aztán a Mediaworks kiadványait is magába foglaló Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) elnöke, Szánthó Miklós reagált hosszabban a történtekre.

"Félelmetes és hátborzongató érzékelni, hogy az a szellemi áramlat, amely eddig elviekben a szólás- és véleményszabadságról egy általános emberi alapjogként szónokolt, most politikai alapon ez ellen fordul – fogalmazott a lapnak Szánthó. "A KESMA minden eszközzel fel fog lépni a Facebook véleménydiktatúrája ellen, amely a 'semlegesség értékességére' hivatkozva kriminalizál politikai álláspontokat" - üzente a lapon keresztül az alapítvány vezetője.

Korábban a HVG újságírójának mondták azt egy nyilvános esményen a Facebook vezetői, hogy az európai parlamenti választás előtt úgynevezett fehér listát állítottak össze azokról a lapokról, amelyek megbízhatóan tájékoztatnak, ezen a gyűjtésen azonban egyetlen magyar oldal sem szerepelt. Ezt a hiányt akkor azzal indokolták a Facebook részéről, hogy  a kormányközeli KESMA miatt az egész ország sajtóját megbízhatatlannak nyilvánították.

 

(forrás: Kreatív Online, hvg.hu, Magyar Nemzet)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés