hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fiatalokat szólítja meg a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

Főleg a 16-25 éves korosztálynak indított kampányt tavaly decemberben a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az Iskolamarketing és a Squ.ad közreműködésével.

hirdetés

A kampány 2016 decemberétől 2017. február végéig zajlott Budapest 7 gyógyfürdőjében. Egy előzetesen, az influencerek körében végzett kutatásból kiderült, hogy a hallgatók ebben az időszakban igénylik leginkább a stresszlevezetést, amelyet a hideg időjárás és a szürke, borongós idő mellett elsősorban a vizsgaidőszak indokol. A #sparklingbudapest hashtag és a sparklingezés kifejezés a kampány során született meg.

“A fiatalok fókuszán kívül eső brandet és szabadidős programot kellett beemelnünk a hétköznapjaikba, ami mindig egy komoly kihívás ” - mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing ügyvezetője. A kampány során branded contentet és közösségi médiás eszközöket használtak fel leginkább.

150 budapesti felsőoktatási helyszínen kerültek ki a lifestyle vloggert, Palkovics Zórát ábrázoló plakátok; ezzel párhuzamosan social médiaaktivitással – köztük Youtube-videóval, Instagram- és Instagram stories-bejegyzésekkel, valamint Snapchat-posztokkal – mintegy 800 ezer diák és hallgató közvetlen, célzott elérése valósult meg alig pár hét alatt - olvasható a közleményben.

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés