hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fiatalokat célozza a Balaton új imázsfilmje

A Nestléhez tartozó Balaton szeletnek készített imázsszpotot a J. Walter Thompson, amely a 18-29 éves korosztályt célozza meg.

hirdetés

Az új film abból indul ki, hogy „a célközönség tagjai sokszor nehezen hozzák meg döntéseiket, legyen szó egy nagyobb horderejű, komoly elhatározásról, vagy akár egy apró, jelentéktelen kérdésről. A film azt üzeni nekünk, fogyasztóknak, hogy ha az ember egy ilyen döntésképtelenségbe beleragad, jól jöhet egy Balaton szelet, ami a maga egyszerűségével arra inspirál, hogy lépjünk tovább, bármerre is legyen az" - olvasható az ügynökség által küldött közleményben.

Az egy térben leforgatott film egy személyiség több különböző énjét jeleníti meg, ami az alkotók szerint rendezéstechnikailag kihívás, és jelentős felkészülést igényel.

„A filmben bemutatkozó főszereplő egyes alternatív énjei tovább élnek a különböző digitális felületeken, ezzel is kiterjesztve a kampányt térben és időben" - írják.

„A Balaton szelet régóta kíséri az életünket, és bizony sokan nosztalgiával tekintenek a márkára. Holott az elmúlt években több újdonság is megjelent a termékkínálatunkban: modernebb forma, új, összetettebb ízek. Úgy éreztük, ideje a márkát is megújítani egy image kommunikációval, hogy a mai fiatalok is ugyanolyan közel érezzék magukhoz a Balaton márkát, mint a korábbi generációk képviselői.” – mondta Kisfürjesi Nóra, a Nestlé kategóriamenedzsere.

Az alkotók listája


Megbízó: Nestlé Hungária Kft.

Business Executive Officer: Mester Péter

Brand Manager: Kisfürjesi Nóra

Brand Manager: Tömpe Judit

Marketing asszisztens: Balogh Patrícia Gabriella

Marketing asszisztens: Horváth Lilla
 

Reklámügynökség: J. Walter Thompson Budapest

Kreatívigazgató: Javier Andrés Argüelles Castro

Senior Art Director: Lehoczky Attila

Senior Copywriter: Gál László

Account Director: Darnai Linda

Senior Account Manager: Zura Zsófia

Stratéga: Halas Attila

Producer: Iván László
 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Business Unit Director: Frisch Borbála

Communications Manager: Igaz Vivien

Integrated Planner: Sajtos Szilvia

PPC Specialist: Dudás Ádám

Produkciós cég: 235 Productions
Producer: Kozma Liza

Kreatív producer: Blik Dániel

Gyártásvezető: Magyar Péter

Rendező: Lőrincz Nándor, Nagy Bálint

Operatőr: Nagy Bálint

Utómunka: Ligetfalvi Viktor

Vágó: Gothár Márton

Colorist: Vándor Ádám

Zene: Kalotás Csaba

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés