hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fiatalok felé nyit a Canon

Új európai márkastratégiát jelentett be a japán Canon márka, melynek legfontosabb eleme, hogy mind az amatőr, mind a profi fotós felhasználók körében a fiatalabb célcsoportok felé nyitnak. Az átalakítás része egy európai reklámkampány is.

hirdetés

A „Live for the story” címmel futó új kampányt 19 európai piacon indult el, és része egy Instagram-pályázat is. Az új márkastratégia egyik fő üzenete a fogyasztók felé, hogy örökítsék meg a legfontosabb pillanatokat az életükben, és mutassák meg a világnak azokat, mindegy, hogy profi vagy hobbifotósról van szó.

A Canon célja, hogy a történetmeséléshez kösse a márkát a célcsoport szemében, azt üzenve, hogy a Canon teljes termékskálája azt a célt szolgálja, hogy vásárlói elmesélhessék saját történeteiket. Az ehhez kapcsolódó integrált reklámkampányt a londoni központú VCCP és PHD reklámügynökségek irányítják. Íme a bevezető reklámfilm.

A fiatalabb célcsoport irányába nyitó kampány része egy Instagram játék is. A Canon olyan jelentkezőket keres, akik szívesen eltöltenének egy évet a világ különböző pontjain, majd az élményeiket 365 történetben osztanák meg. A pályázat nagykövetének a Canon leszerződtette Zoe Kravitz színésznőt, énekest és modellt, Kravitz lányát, olyannyira, hogy a márka közleménye szerint ő bírálja majd el a pályázatokat is.

A nyertes egy évet tölthet el a közlemény megfogalmazása szerint az örök nyárban a világ különböző pontjain, hogy ott összegyűjtsön 365 inspiráló történetet. Jelentkezni egy emlékezetes nyári sztori megosztásával lehet Instagramon a @canon_hu és a #LiveForTheStory hashtageket használva. A pályázatok elbírálásánál több szempontot vesznek figyelembe, mint a történetmesélési adottságok, tetszetős képi megjelenés, eredetiség, inspiráló képesség. A pályázat részletei itt olvashatók, a szabályzat részletei pedig itt találhatók.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés