hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Fiat szponzorálja a Faithless új klipjét

A Big Brother reklámszünetében mutatják be először a Faithless Feelin’ Good című számához készített klipet. A videót a Fiat szponzorálta, a csapat új albumát csak a Tescóban lehet majd kapni.

hirdetés

A Faithless Feelin’ Good című új számához készített klip egyben reklámszpot is lesz. A szponzor Fiat által prommercialnak nevezett három perces klipet először a Big Brother szünetében vetítik le, és kizárólag Fiat Punto Evo autók lesznek benne láthatóak. A premier után a klipből vágott harminc másodperces szpotok futnak majd szeptember 12-ig – írja a Brand Republic.

Elena Bernardelli, a Fiat marketingigazgatója úgy nyilatkozott, hogy korábban egyetlen autómárka sem készített olyan videóklipet, amiben a sztorit egyszerre az autóra és a bandára írták volna meg.

A Faithless sajtóközleményében úgy fogalmaz: „Mindig is kerestük azokat az új utakat, amikkel a zenénket különböző közönségekhez el tudjuk juttatni. Azt az ötletet, hogy a legújabb klipünket egy reklámszünetben mutassuk be, soha nem csinálta korábban egyetlen másik banda sem”.

A kampány részeként a Fiat piacra dobja a Feelin’ Good Punto Evo limitált számú sorozatot is.

A kampányt az a Krow nevű kreatívügynökség készítette, a médiavásárlásért a WPP tulajdonú Maxus felel. A Faithless-hez kötődő, szintén marketingakció, hogy az új albumukat csak a Tescóban lehet majd kapni.

Noha a Fiat a világ első ilyen projektjeként futtatja a kampányt, korábban Sting a Jaguar S-Type autóját promotálta a 2000-es Desert Rose klipjében. Popsztárok egyre sűrűbben tűnnek fel autómárkák arcaiként. Nemrég Victoria Beckham vállalta, hogy a Land Rover Evoke arca legyen, Shakira és a Seat együttműködése pedig elég régre nyúlik már vissza.

 

 

 

KO/Brand Republic

KO Reklám

Fiat

Faithless

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés