hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fél média a válság nyertese saját maga szerint

A sajtó, a tévé és az online felületek képviselői is úgy gondolják, jól jönnek majd ki a válságból. Közterületen és a sajtóban is tisztulás várható, a rádiósok az új platformokban látják a kiutat. Jövőképek, piaci jóslatok és kritikák egymással szemben a Reklámkonferenciáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Brexitnek és a homofóbiának is elegánsan odaszúr a filmszerű klip.

Hozzászólások (12 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Igen, de általában itt szokott leülni az egész, mert hát ez magyarisztán.

Ez kábé az a szint, mikor kihozzák, hogy az elsötétített rtl-t is nézték úgy 600ezren több, mint egy percig:).

Másnap egy két cikk, aztán semmi.....

Ez a következmények nélküli állapot.
#
Egy megoldás lehet: megkérjük szépen a Kreatívos lányokat és fiúkat, hogy kérjenek ők is tisztázó adatokat az Ipsostól vagy más forrásokból. Mostmár tényleg
érdekel :)
#
Sajnos vitatkozni kell!

Nézd meg, hogy az összes bölcsödés, óvodás, iskolás gyerek vagy az oktatásban, egészségügyben, hivatalban, önkormányzatnál stb. helyen dolgozó ember nagy része
nem vagy csak alig hallgat(hat) rádiót. Ez annyira eltolja a mutatókat, hogy a fenmaradó résznek milliós szinten kellene napi 6-8 órán keresztül a rádió mellett ülni.
Ez azért abszurd lenne!
Aztán pakold még hozzá a hétvégéket, amikor ugye nem hallgathatja a munkahelyén! Ez így már nagyon nagyon gáz!

Ez szám így egyszerűen hülyeség, ami abból fakad, hogy a rádió vezetője vagy tudatosan hazudott, vagy annyira nem ért hozzá, hogy felolvasta amit odanyomtak a kezébe.
Mindkettő gáz. Sztem.

Vagyis ez az egész ügy annak a régi mondásnak mai változata, amikor NEM Moszkvában hanem Leningrádban, nem Moszkvicsokat hanem Ladákat és NEM osztogattak, hanem
fosztogattak.

VAGYIS FELMÉRÉSEK BIZONYÍTJÁK, HOGY A MAGYAROK NAGY NAGY TÖBBSÉGE RÁDIÓHALLGATÓ EMBER.:)
#
A kérdést pontosítsuk: hány ismerősödnél megy a háttérben rádió? Hányan hallgatnak autóban rádiót?
#
Pedig egyszerű. Ha egy munkahelyen egy légtérben dolgozik 4 ember, és megy egész nap a háttérben egy db rádió, akkor az máris alsóhangon napi 8-9 óra ezeknek az
embereknek, per fő.
És sok ilyen van, vagyis ez egy olyan adat, ami lehet valós, de értelmezni kell. A háttérrádiózás nem ugyanaz, mint amikor valaki konkrét műsort hallgat.
#
Amikor olvastam az adatot, felhívtam a Heal Edinát (én nem voltam a Reklámkonferencián), hogy ezt ismételje meg, mert számunkra irreálisnak tűnik, és ne hangozzék el a
szájából olyasmi (illetve mi se adjunk a szájába olyasmit), ami valótlan. Megismételte, Ipsos-adatok.
#
Persze, ahogy még sok gazdaságosan adagolt, kedvezően értelmezett adat és wishful thinking van egy ilyen nyilvános jósolj-a-szektorod-nevében kanyarban. Ez az
elhangzottakra szorítkozó tudósítás, nem az elhangzottak elemzése.
#
Azért mert Ipsos adatokra hivatkoztak, attól még ez egy sületlenség, csúsztatás, mondhatnám hazugság:). Csak nézd ki állítja: egy rádió igazgatója. Vicces.

Könyörgöm gondolkozzunk már!!! Gondolj 10 ismerősödre, legyen benne öreg fiatal fővárosi vidéki stb... Ezekből 9 napi 4 órát hallgat rádiót???? Aki ezt most
olvassa, azok közül szinte mindenki beletartozik.

Kijelentem hogy én magam sem hallgatok még heti 4 órát sem, nemhogy napit!

Noooooooormális?

Könyörgöm térjünk már észhez.
#
Ipsos-adatra hivatkoztak, visszakérdeztünk, azt mondták, nem maradt le tizedesvessző.
#
" eszerint a magyar lakosság 92,5 százaléka rádiózik, átlagosan napi 4 órát. " Vagyis 100-ból 92 ember naponta(!!!), azaz hétvégén is(!!!) 4 kemény órát rádiózik.
Ez már mekkora sületlenség, már elnézést kérek.

Ki, hogyan, honnan szedte eztetet?

Vagy ki a magyar lakosság? A 18 év felettiek, a vagy a 0-99 évesekig?
Ennyit a szakmaiságról egy marketingkonferencián.
#
Kedves Anna, a Levente által prezentált grafikon alján szerepelt Mediaedge és Adex, én pedig nem bíráltam felül, de most átírtam.
#
Kedves Zsombor, A cikkben említed a Media Edge:cia és az Adex számokat. De ha cégnevet írsz az egyiknél, érdemes lenne a másiknál is. Adex adtai helyett érdemes lenne TNS
Media Intelligence-t írni. Üdvözlettel: Anna

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!