hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fél Danubius a Classnál folytatja

Éjjel elstartolt a Neo és a Class FM. A két elhallgató rádiót 2020-an búcsúztatták: 2000-en a Danubiust, 20-an a Slágert. A Neo átmeneti reggeli műsorral vágott neki, a Class FM a fél Danubiust leigazolta.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagy a zavar a fejekben, milyen érdekes az, hogy pl. Abaházi Csaba még tegnap délután szinte sírva köszönt el a Dan hullámhosszán, majd mára már vidám kereskedelmileg
is kiegyensúlyozott műsort vezetett a Class FM hullámhosszán. Vagy az Index sírós videóján látni, hogy Jáksó búcsúzik, és már az utcán Csiszár ( apukám világa)
Jenő oldalán álldogál egy city light-n. Az ügynökségek meg okos megmondóival adják a fontos szakmai információkat, hogy miként fog ettől a nagy változástól a
rádiós piac , hol fel , hol lefelé csúszni. Holott semmi sem történt csak az, hogy egy két ember egy más nevű és más szerkezetű ( formátumú ) rádióba ült át. Az
egész dolog nagy vesztese a Sláger, mert ő az egyedüli aki piaci képességeit is bizonyítottan profi rádiót készítve lett nyeretlen 12 éves. Sajnálom az ott
dolgozókat, de a politika már csak ilyen mifelénk... A másik megdöbbentő, de a társadalmunkra jellemző tény, hogy emberek képesek virrasztani egy rádió stúdió előtt,
de ha a morális mai magyar helyzetet nézik, egy rendes tüntetést sem tudnának összehozni. Mi lenne, ha hirtelen eltűnne a Mónika Show vagy Josi Barath a képernyőről,
talán tömeges öngyilkosság is előfordulna. Az új éteri garázdákról meg annyit, amit ma hallottam tőlük , az felidézi az ős rádiózás idejét úgy anno "dacu" 1996
körül... Pocsék, rossz és jelenleg piacképtelen, de mint írták máshol ez a béta verzió, tehát adjunk neki esélyt ugyan azokkal a hangokkal , csak más zenei
környezetben. Ja és egy apróság talán Földes Ádám most elgondolkodik , talán nem lett volna olyan rossz Bulgária.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.