hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fél Danubius a Classnál folytatja

Éjjel elstartolt a Neo és a Class FM. A két elhallgató rádiót 2020-an búcsúztatták: 2000-en a Danubiust, 20-an a Slágert. A Neo átmeneti reggeli műsorral vágott neki, a Class FM a fél Danubiust leigazolta.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy elemzés szerint két év alatt 52 ezer munkahely szűnhet meg csak az Egyesült Államokban.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A fejenként 150 000 Ft-os gyorssegély mellett a MAKSZ egy, az iparágra szakosodott álláskereső portált is létrehozott.

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Több híroldal is növelte olvasói bázisát a tömeges indexes felmondások óta, de közben konszolidálódtak az Index adatai is. Az Indamedia portfóliónál nem látszik nagy változás, az Origo látogatottsága is nőtt.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagy a zavar a fejekben, milyen érdekes az, hogy pl. Abaházi Csaba még tegnap délután szinte sírva köszönt el a Dan hullámhosszán, majd mára már vidám kereskedelmileg
is kiegyensúlyozott műsort vezetett a Class FM hullámhosszán. Vagy az Index sírós videóján látni, hogy Jáksó búcsúzik, és már az utcán Csiszár ( apukám világa)
Jenő oldalán álldogál egy city light-n. Az ügynökségek meg okos megmondóival adják a fontos szakmai információkat, hogy miként fog ettől a nagy változástól a
rádiós piac , hol fel , hol lefelé csúszni. Holott semmi sem történt csak az, hogy egy két ember egy más nevű és más szerkezetű ( formátumú ) rádióba ült át. Az
egész dolog nagy vesztese a Sláger, mert ő az egyedüli aki piaci képességeit is bizonyítottan profi rádiót készítve lett nyeretlen 12 éves. Sajnálom az ott
dolgozókat, de a politika már csak ilyen mifelénk... A másik megdöbbentő, de a társadalmunkra jellemző tény, hogy emberek képesek virrasztani egy rádió stúdió előtt,
de ha a morális mai magyar helyzetet nézik, egy rendes tüntetést sem tudnának összehozni. Mi lenne, ha hirtelen eltűnne a Mónika Show vagy Josi Barath a képernyőről,
talán tömeges öngyilkosság is előfordulna. Az új éteri garázdákról meg annyit, amit ma hallottam tőlük , az felidézi az ős rádiózás idejét úgy anno "dacu" 1996
körül... Pocsék, rossz és jelenleg piacképtelen, de mint írták máshol ez a béta verzió, tehát adjunk neki esélyt ugyan azokkal a hangokkal , csak más zenei
környezetben. Ja és egy apróság talán Földes Ádám most elgondolkodik , talán nem lett volna olyan rossz Bulgária.

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.