hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fél Danubius a Classnál folytatja

Éjjel elstartolt a Neo és a Class FM. A két elhallgató rádiót 2020-an búcsúztatták: 2000-en a Danubiust, 20-an a Slágert. A Neo átmeneti reggeli műsorral vágott neki, a Class FM a fél Danubiust leigazolta.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagy a zavar a fejekben, milyen érdekes az, hogy pl. Abaházi Csaba még tegnap délután szinte sírva köszönt el a Dan hullámhosszán, majd mára már vidám kereskedelmileg
is kiegyensúlyozott műsort vezetett a Class FM hullámhosszán. Vagy az Index sírós videóján látni, hogy Jáksó búcsúzik, és már az utcán Csiszár ( apukám világa)
Jenő oldalán álldogál egy city light-n. Az ügynökségek meg okos megmondóival adják a fontos szakmai információkat, hogy miként fog ettől a nagy változástól a
rádiós piac , hol fel , hol lefelé csúszni. Holott semmi sem történt csak az, hogy egy két ember egy más nevű és más szerkezetű ( formátumú ) rádióba ült át. Az
egész dolog nagy vesztese a Sláger, mert ő az egyedüli aki piaci képességeit is bizonyítottan profi rádiót készítve lett nyeretlen 12 éves. Sajnálom az ott
dolgozókat, de a politika már csak ilyen mifelénk... A másik megdöbbentő, de a társadalmunkra jellemző tény, hogy emberek képesek virrasztani egy rádió stúdió előtt,
de ha a morális mai magyar helyzetet nézik, egy rendes tüntetést sem tudnának összehozni. Mi lenne, ha hirtelen eltűnne a Mónika Show vagy Josi Barath a képernyőről,
talán tömeges öngyilkosság is előfordulna. Az új éteri garázdákról meg annyit, amit ma hallottam tőlük , az felidézi az ős rádiózás idejét úgy anno "dacu" 1996
körül... Pocsék, rossz és jelenleg piacképtelen, de mint írták máshol ez a béta verzió, tehát adjunk neki esélyt ugyan azokkal a hangokkal , csak más zenei
környezetben. Ja és egy apróság talán Földes Ádám most elgondolkodik , talán nem lett volna olyan rossz Bulgária.

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.