hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook több millió dollárt ad azoknak, akik közösséget építenek

A londoni Facebook Communities Summit Europe rendezvényen bejelentették a Facebook Közösségi Vezetők Program nevű globális kezdeményezést, amely révén azokat az embereket támogatják, akik a szolgáltatását használva közösségeket építenek. 

hirdetés

A Facebook több tízmillió dolláros költségvetést biztosít új programjára, ebből akár tízmillió dollár közvetlenül azokhoz az emberekhez jut majd el, akik közösségeket hoznak létre és menedzselnek az oldalon – írják a sajtóközleményben. Legfeljebb öt adminisztrátort választanak kiemelt közösségi vezetőnek, ők egymillió dollárt kapnak a projektjeikre, száz vezető pedig 50 ezer dolláros támogatásban részesül.

A kép a Facebook eseményén készült

Emellett új, csoportadminisztrátoroknak szánt eszközöket is bejelentettek, például az adminoknak lehetőségük lesz dedikált oldalt létrehozni a házirendjüknek, illetve a friss információkat 10 rögzített posztban oszthatják meg a közösségükkel. A rendezvényen beszéltek arról is, hogy a londoni fejlesztőcsoport létszámát megkétszerezik, hogy nagyobb hatékonysággal tudjanak dolgozni a biztonsági funkciókon, mint a hamis fiókok beazonosítása, a felhasználók védelme és a kártékony tartalmak bejelentésének továbbfejlesztése.

A Facebook eredeti bejelentése itt olvasható.

A közösségépítők támogatásával Mark Zuckerberg korábbi posztjához híven továbbviszik a „kevesebb hír- és oldalbejegyzés, de több közösségi poszt a hírfolyamban” vonalat, amiről korábban mi is írtunk.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés