hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook több millió dollárt ad azoknak, akik közösséget építenek

A londoni Facebook Communities Summit Europe rendezvényen bejelentették a Facebook Közösségi Vezetők Program nevű globális kezdeményezést, amely révén azokat az embereket támogatják, akik a szolgáltatását használva közösségeket építenek. 

hirdetés

A Facebook több tízmillió dolláros költségvetést biztosít új programjára, ebből akár tízmillió dollár közvetlenül azokhoz az emberekhez jut majd el, akik közösségeket hoznak létre és menedzselnek az oldalon – írják a sajtóközleményben. Legfeljebb öt adminisztrátort választanak kiemelt közösségi vezetőnek, ők egymillió dollárt kapnak a projektjeikre, száz vezető pedig 50 ezer dolláros támogatásban részesül.

A kép a Facebook eseményén készült

Emellett új, csoportadminisztrátoroknak szánt eszközöket is bejelentettek, például az adminoknak lehetőségük lesz dedikált oldalt létrehozni a házirendjüknek, illetve a friss információkat 10 rögzített posztban oszthatják meg a közösségükkel. A rendezvényen beszéltek arról is, hogy a londoni fejlesztőcsoport létszámát megkétszerezik, hogy nagyobb hatékonysággal tudjanak dolgozni a biztonsági funkciókon, mint a hamis fiókok beazonosítása, a felhasználók védelme és a kártékony tartalmak bejelentésének továbbfejlesztése.

A Facebook eredeti bejelentése itt olvasható.

A közösségépítők támogatásával Mark Zuckerberg korábbi posztjához híven továbbviszik a „kevesebb hír- és oldalbejegyzés, de több közösségi poszt a hírfolyamban” vonalat, amiről korábban mi is írtunk.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés