hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook több millió dollárt ad azoknak, akik közösséget építenek

A londoni Facebook Communities Summit Europe rendezvényen bejelentették a Facebook Közösségi Vezetők Program nevű globális kezdeményezést, amely révén azokat az embereket támogatják, akik a szolgáltatását használva közösségeket építenek. 

hirdetés

A Facebook több tízmillió dolláros költségvetést biztosít új programjára, ebből akár tízmillió dollár közvetlenül azokhoz az emberekhez jut majd el, akik közösségeket hoznak létre és menedzselnek az oldalon – írják a sajtóközleményben. Legfeljebb öt adminisztrátort választanak kiemelt közösségi vezetőnek, ők egymillió dollárt kapnak a projektjeikre, száz vezető pedig 50 ezer dolláros támogatásban részesül.

A kép a Facebook eseményén készült

Emellett új, csoportadminisztrátoroknak szánt eszközöket is bejelentettek, például az adminoknak lehetőségük lesz dedikált oldalt létrehozni a házirendjüknek, illetve a friss információkat 10 rögzített posztban oszthatják meg a közösségükkel. A rendezvényen beszéltek arról is, hogy a londoni fejlesztőcsoport létszámát megkétszerezik, hogy nagyobb hatékonysággal tudjanak dolgozni a biztonsági funkciókon, mint a hamis fiókok beazonosítása, a felhasználók védelme és a kártékony tartalmak bejelentésének továbbfejlesztése.

A Facebook eredeti bejelentése itt olvasható.

A közösségépítők támogatásával Mark Zuckerberg korábbi posztjához híven továbbviszik a „kevesebb hír- és oldalbejegyzés, de több közösségi poszt a hírfolyamban” vonalat, amiről korábban mi is írtunk.

Kemény Gabriella
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

Két hete adták el a Fehérvár Rádiót, az eladó szerint épp az volt az ígéret, hogy nem csinálnak belőle Rádió1-et. Úgy tűnik, hogy de.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist és a Géniusz: Picasso is több jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelentésénél.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés