hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook videós felületére készülhet dokusorozat Cristiano Ronaldóról

Ez lehet a Facebook Watch legnagyobb költségvetésű produkciója.

hirdetés

A Facebook Watchon, a cég VOD-felületén debütálhat a Cristiano Ronaldóról szóló dokusorozat - erősítette meg több iparági forrás a hírt a Varietynek. Az online felületeken is a legismertebb futballistának számító játékos életét bemutató, 13 részes sorozatért 10 millió dollárt utalna a Facebook Ronaldo számlájára.

Abban már különböznek a Variety információi, hogy hogyan is állnak a tárgyalások a projektről. Van, aki szerint már közel a megegyezés, más forrás szerint azonban még csak a tapogatózás fázisában jár az üzlet.

A Ronaldo és Paul Lee által alapított stúdió, a Wiip egyébként épp egy sorozatot készít a Facebook videós felületére. A Facebook Watch ugyanis már berendelt egy New York-i női focicsapatról szóló fikciós szériát a stúdiótól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés