hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook videós felületére készülhet dokusorozat Cristiano Ronaldóról

Ez lehet a Facebook Watch legnagyobb költségvetésű produkciója.

hirdetés

A Facebook Watchon, a cég VOD-felületén debütálhat a Cristiano Ronaldóról szóló dokusorozat - erősítette meg több iparági forrás a hírt a Varietynek. Az online felületeken is a legismertebb futballistának számító játékos életét bemutató, 13 részes sorozatért 10 millió dollárt utalna a Facebook Ronaldo számlájára.

Abban már különböznek a Variety információi, hogy hogyan is állnak a tárgyalások a projektről. Van, aki szerint már közel a megegyezés, más forrás szerint azonban még csak a tapogatózás fázisában jár az üzlet.

A Ronaldo és Paul Lee által alapított stúdió, a Wiip egyébként épp egy sorozatot készít a Facebook videós felületére. A Facebook Watch ugyanis már berendelt egy New York-i női focicsapatról szóló fikciós szériát a stúdiótól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés