hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook videós felületére készülhet dokusorozat Cristiano Ronaldóról

Ez lehet a Facebook Watch legnagyobb költségvetésű produkciója.

hirdetés

A Facebook Watchon, a cég VOD-felületén debütálhat a Cristiano Ronaldóról szóló dokusorozat - erősítette meg több iparági forrás a hírt a Varietynek. Az online felületeken is a legismertebb futballistának számító játékos életét bemutató, 13 részes sorozatért 10 millió dollárt utalna a Facebook Ronaldo számlájára.

Abban már különböznek a Variety információi, hogy hogyan is állnak a tárgyalások a projektről. Van, aki szerint már közel a megegyezés, más forrás szerint azonban még csak a tapogatózás fázisában jár az üzlet.

A Ronaldo és Paul Lee által alapított stúdió, a Wiip egyébként épp egy sorozatot készít a Facebook videós felületére. A Facebook Watch ugyanis már berendelt egy New York-i női focicsapatról szóló fikciós szériát a stúdiótól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés