hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Reklámkonferencia

A Facebook az Iwiwre tör

Egy éven belül meg fogjuk előzni az Iwiwet – jelentette ki a Facebook európai stratégiai vezetője a Reklámkonferencián. És még: a márkák őrzik az erejüket a válságban, a felelős márkáké a jövő, a fogyasztók a fogyasztás élére állnak, még mindig döcög a magyar e-vásárlás. Tudósítások a második napról.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
összekuszálódtam. mi van a móddal, meg mi koppintás? egy lead megírásának módja?
#
Esküszöm, ezt nem értem, most mi hasonlít itt mire?
#
Nos, sajnálattal hallom, hogy ez az egyetlen értelmes módja... Bár jellemző a hazai kreativitásra, hogy a dogoknak csak egyetlen értelmes módját látják. Ami azt illeti,
számomra a kreatív és a koppintás szavak némileg ellenkeznek és ez nem vád, csupán tényközlés... mindenki eldönti majd, hogy mit gondol róla... :)
#
Szia, szerintem ez nagyjából az egyetlen értelmes módja, hogy hat különböző témát egy legfeljebb hárommondatos leadbe sűrítsen az ember, de majd igyekszünk
szinonimákat keresni. A Creativity-vel való párhuzam egyébként nem tűnik méltatlannak, ha egyáltalán vádnak szántad :)
#
Kérek egy leadet tőled!!!
#
Nos, ez a lap már eddig is nagyon (!) "hasonlított" a Creativity Online nevű AdAge mellékletre, de ezzel a bevezetővel: "És még: a márkák őrzik az erejüket a
válságban, a felelős márkáké a jövő, a fogyasztók a fogyasztás élére állnak, még mindig döcög a magyar e-vásárlás." már ugyanolyan lett... Lehetne, hogy az a
lap, amelyik a kreativitásról szólna, ne koppintson, hanem kreatív legyen?! Hogy mindenki értse ím a Creativity Online egyik bevezetője: "Minivegas visualizes music,
Temperley s Carousel of Fashion, Andrew Ault to Crispin and more" Csakhogy Ők már évek óta így csinálják... (Bocs skacok...)

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.