hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Reklámkonferencia

A Facebook az Iwiwre tör

Egy éven belül meg fogjuk előzni az Iwiwet – jelentette ki a Facebook európai stratégiai vezetője a Reklámkonferencián. És még: a márkák őrzik az erejüket a válságban, a felelős márkáké a jövő, a fogyasztók a fogyasztás élére állnak, még mindig döcög a magyar e-vásárlás. Tudósítások a második napról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Brexitnek és a homofóbiának is elegánsan odaszúr a filmszerű klip.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
összekuszálódtam. mi van a móddal, meg mi koppintás? egy lead megírásának módja?
#
Esküszöm, ezt nem értem, most mi hasonlít itt mire?
#
Nos, sajnálattal hallom, hogy ez az egyetlen értelmes módja... Bár jellemző a hazai kreativitásra, hogy a dogoknak csak egyetlen értelmes módját látják. Ami azt illeti,
számomra a kreatív és a koppintás szavak némileg ellenkeznek és ez nem vád, csupán tényközlés... mindenki eldönti majd, hogy mit gondol róla... :)
#
Szia, szerintem ez nagyjából az egyetlen értelmes módja, hogy hat különböző témát egy legfeljebb hárommondatos leadbe sűrítsen az ember, de majd igyekszünk
szinonimákat keresni. A Creativity-vel való párhuzam egyébként nem tűnik méltatlannak, ha egyáltalán vádnak szántad :)
#
Kérek egy leadet tőled!!!
#
Nos, ez a lap már eddig is nagyon (!) "hasonlított" a Creativity Online nevű AdAge mellékletre, de ezzel a bevezetővel: "És még: a márkák őrzik az erejüket a
válságban, a felelős márkáké a jövő, a fogyasztók a fogyasztás élére állnak, még mindig döcög a magyar e-vásárlás." már ugyanolyan lett... Lehetne, hogy az a
lap, amelyik a kreativitásról szólna, ne koppintson, hanem kreatív legyen?! Hogy mindenki értse ím a Creativity Online egyik bevezetője: "Minivegas visualizes music,
Temperley s Carousel of Fashion, Andrew Ault to Crispin and more" Csakhogy Ők már évek óta így csinálják... (Bocs skacok...)

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!