hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook alapítója az év embere Cannes-ban

Az év embere díjat Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója kapja Cannes-ban. Az emberek közötti kommunikáció megváltoztatásáért kapta meg.
hirdetés

Mark Zuckerberg
Mark Zuckerberg
Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója és ügyvezetője kapja az év embere elismerést az 57. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. A méltató szövegben az áll, hogy a díjat azért ítélték neki, mert segített megteremteni a barátok, családtagok és kollégák közötti hatékonyabb kommunikációt.

A még csak huszonöt éves Zuckerberg számítástechnikát tanult a Harvard-on, ahol 2004-ben készítette el a Facebook első verzióját. Ma a Facebook-nak 400 millió aktív felhasználója van.

Philip Thomas, a Cannes-i Reklámfesztivál ügyvezetője kiemelte, hogy általában ezt a díjat olyan emberek kapják, akik egész életüket a kommunikációs iparág megváltoztatására áldozták. A díj odaítélését azzal indokolta, hogy a Facebook olyan gyorsan, és olyan globális hatással vált az internet egyik legnagyobb vállalkozásává, „hogy az egyszerűen bámulatba ejtő”.

Zuckerberg június 23-án veszi át a díjat a reklámfesztivál ideje alatt.

Tavaly Steve Ballmer, a Microsoft ügyvezetője kapta meg a díjat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés