hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Facebook 100 millió dollárral emelte meg a híroldalak támogatását

Főleg helyi szerkesztőségeket támogatnának a lépéssel.

hirdetés

A koronavírus miatt kialakult rendkívüli helyzetre tekintettel a Facebook újabb 100 millió dollárt ajánlott fel a hírszolgáltatók támogatására. Ez a korábban bejelentett 300 millió dolláros csomag kibővítését jelenti, amelynek keretében a Facebook szakmai szervezeteket, például a Pulitzer Centert vagy Community News Projectet támogatta.

Az új, 100 millió dolláros keretből 25 millió megy a helyi médiumokat támogató Facebook Journalism Project részére, a többi 75 millió pedig világszerte további szerkesztőségekhez jut majd el. 

"A reklámbevételek csökkennek a járványt követő gazdasági krízis miatt, de megbízható hírekre nagyobb szükségünk van, mint valaha. A helyi médiamunkásokat pedig még jobban érinti a válság, miközben az emberek épp hozzájuk fordulnának a családjaikat, barátaikat érintő hírek miatt."

 A támogatások igénylése már nyitott, az első adag már ki is ment észak-amerikai médiumokhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A remélhetőleg hamarosan mozikba is érkező Corpus Christi teaser plakátját a közönség választhatja ki.

Madridi buszmegállókban vált valósággá a népszerű mém.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés