hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gumióvszermárka kapta az Effie platináját

A hatékonysági reklámverseny döntőjébe 41 munka jutott.

hirdetés

Az Effie idei eredményeit a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége hirdették ki november 9-én a Várkert Bazárban. 41 díjat osztottak, és a döntőbe is pont ennyien jutottak. Ennek az az oka, hogy mostantól „Finalist” díjakat is osztanak a shortlisteseknek, és ezek a nemzetközi Effie Index világranglistán pontot érnek. 23 ilyen kampány volt idén.

A tizenhetedik magyarországi Effie-n 4 Arany, 7 Ezüst és 7 Bronz díjat osztottak azoknak a 2017 eleje és 2018 július havának vége között Magyarországon futott kampányoknak, amelyek "igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak". A közlemény idén is külön kiemeli, hogy "az Effie nem kreatív verseny", azaz inkább hatékonyságsúlyozású reklámverseny. Bár 23 százalék jut a kreativitásnak is a pontozásban. A lenti fotó a gálán készült a boldog díjazottakkal.

A verseny fődíját, a Platina Effie-t a Durex Randizni szeretnél? kampányért a Reckitt Benckiser és a Dentsu Aegis Network Hungary kapta.

Arany Effie-t nyertek: ACG, Dentsu Aegis Network Hungary, Human Dialog, Rewart.

Ezüst Effie-t nyertek: ACG (kettőt), Café PR, Progressive, OMD Hungary, Phd Hungary, Uniomedia Communications.

Bronz Effie-t nyertek: ACG (kettőt), Mindshare, PanMedia Western, Phd Hungary, Publicis One / Starcom, Uniomedia Communications.

Finalist díjakat nyertek: az ACG, Café Communications, Carat Hungary 21, Fastbridge, Initiative, Mediacom Magyarország, Mindshare, Ogilvy Budapest, Uniomedia Communications, Wavemaker, Young&Rubicam Budapest.

Az összes díj erre tekinthető meg, illetve tölthető le, valamint a lenti képen böngészhető kattintás, eredeti méretben való megtekintés és ránagyítás utján.

Az Effie-t 1968 óta rendezik, ma már 51 országban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés