hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gumióvszermárka kapta az Effie platináját

A hatékonysági reklámverseny döntőjébe 41 munka jutott.

hirdetés

Az Effie idei eredményeit a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége hirdették ki november 9-én a Várkert Bazárban. 41 díjat osztottak, és a döntőbe is pont ennyien jutottak. Ennek az az oka, hogy mostantól „Finalist” díjakat is osztanak a shortlisteseknek, és ezek a nemzetközi Effie Index világranglistán pontot érnek. 23 ilyen kampány volt idén.

A tizenhetedik magyarországi Effie-n 4 Arany, 7 Ezüst és 7 Bronz díjat osztottak azoknak a 2017 eleje és 2018 július havának vége között Magyarországon futott kampányoknak, amelyek "igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak". A közlemény idén is külön kiemeli, hogy "az Effie nem kreatív verseny", azaz inkább hatékonyságsúlyozású reklámverseny. Bár 23 százalék jut a kreativitásnak is a pontozásban. A lenti fotó a gálán készült a boldog díjazottakkal.

A verseny fődíját, a Platina Effie-t a Durex Randizni szeretnél? kampányért a Reckitt Benckiser és a Dentsu Aegis Network Hungary kapta.

Arany Effie-t nyertek: ACG, Dentsu Aegis Network Hungary, Human Dialog, Rewart.

Ezüst Effie-t nyertek: ACG (kettőt), Café PR, Progressive, OMD Hungary, Phd Hungary, Uniomedia Communications.

Bronz Effie-t nyertek: ACG (kettőt), Mindshare, PanMedia Western, Phd Hungary, Publicis One / Starcom, Uniomedia Communications.

Finalist díjakat nyertek: az ACG, Café Communications, Carat Hungary 21, Fastbridge, Initiative, Mediacom Magyarország, Mindshare, Ogilvy Budapest, Uniomedia Communications, Wavemaker, Young&Rubicam Budapest.

Az összes díj erre tekinthető meg, illetve tölthető le, valamint a lenti képen böngészhető kattintás, eredeti méretben való megtekintés és ránagyítás utján.

Az Effie-t 1968 óta rendezik, ma már 51 országban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés