hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Doupla nyerte a Lay’s digitális tenderét

Az ügynökség a Lay’s 2018-as tavaszi-nyári, labdarúgás témájú aktivitását valósítja meg.

hirdetés

A Doupla közlése szerint a kampány alapját a „szurkolóarcos” Lay’s csomagolás adja, ami nemzetközi projekt, ehhez kapcsolódóan csinál digitális aktivitásokat a Doupla. A csomagolás lehetőséget ad a rajongóknak arra, hogy aktuális hangulatukat a zacskón lévő arcok segítségével is megmutassák. Az aktivitás az idei meccsek pillanatait célozza meg, hogy azokra élőben reagálva érje el a rajongókat az online felületeken - írja a Doupla közleménye.

„Nagyon örülünk, hogy 2016 után újra labdarúgás témájú kampányon dolgozhatunk. Házon belül majdnem mindenkinek megvan a saját kedvenc csapata, így különösen lelkesen vártuk a közös munkát”  – nyilatkozta Lőrincz Attila, a Doupla kreatívigazgatója.

A „Mutasd a szurkolói arcod!” kampányt a márka véleményvezérei is támogatják: Istenes Bence, Csobot Adél, Gianni, Debreczeni Zita és Kenderesi Tamás is feltűnnek majd az online felületeken.

A tender meghívásos volt, a Doupla nem dolgozott korábban a Lay's-nek. A képen Csobot Adél nézi megrökönyödve, ahogy Istenes Bence örömködik.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés