A divatkifestő mint új műfaj

Egy pár éve hódít már a felnőttkifestő-trend és úgy tűnik, tartja magát. Egyre többen színezgetnek esténként, mintegy terápiaként. Nem vitás, hogy ez az egyszerre monoton és kreatív tevékenység egy csapásra megnyugtatja az idegrendszert, érdemes tehát kipróbálni.

A novemberi GLAMOUR mellé éppen ezért csomagoltunk egy ajándék divatkifestőt, ami mi máson is alapulhatna, mint a 12 éves magyar GLAMOUR-történet alatt fotózott divatanyagokon, amikben felbukkannak a magyar topmodellek is, Axente Vanessa, Kondás Kata, Menyhért Alíz, Mihalik Enikő, Palvin Barbara.

Anyamagazinunk, a VOGUE adta az ötletet, így belevágunk, hogy még nyugodtabbá, kreatívabbá és pihentebbé varázsoljuk a divatrajongó olvasóink estéit. Már úgyis fél 5-kor sötétedik, jól jön a monitorok helyett valami igazán kikapcsoló tevékenység. A glamúros Divatkifestőben vezető divatszerkesztőnk, Pintér Judit, és divatszerkesztőnk, Kökény Niki segítségével egy álomruhatár is kirajzolódik, természetesen minden olyan színben, ahogy azt a színező elképzeli. Az eredeti divatfotókat Mészáros Lúcia illusztrátor készítette.

Sokan már be is szerezték és tovább is gondolták a kreatív füzetkét. Polgár Enikő olvasónk jelenleg dekoratőrnek tanul egy művészeti szakközépiskolában és a Divatkifestő összes grafikájából mozgóképet, azaz gifet készített. (X)

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!