A divatkifestő mint új műfaj

Egy pár éve hódít már a felnőttkifestő-trend és úgy tűnik, tartja magát. Egyre többen színezgetnek esténként, mintegy terápiaként. Nem vitás, hogy ez az egyszerre monoton és kreatív tevékenység egy csapásra megnyugtatja az idegrendszert, érdemes tehát kipróbálni.

A novemberi GLAMOUR mellé éppen ezért csomagoltunk egy ajándék divatkifestőt, ami mi máson is alapulhatna, mint a 12 éves magyar GLAMOUR-történet alatt fotózott divatanyagokon, amikben felbukkannak a magyar topmodellek is, Axente Vanessa, Kondás Kata, Menyhért Alíz, Mihalik Enikő, Palvin Barbara.

Anyamagazinunk, a VOGUE adta az ötletet, így belevágunk, hogy még nyugodtabbá, kreatívabbá és pihentebbé varázsoljuk a divatrajongó olvasóink estéit. Már úgyis fél 5-kor sötétedik, jól jön a monitorok helyett valami igazán kikapcsoló tevékenység. A glamúros Divatkifestőben vezető divatszerkesztőnk, Pintér Judit, és divatszerkesztőnk, Kökény Niki segítségével egy álomruhatár is kirajzolódik, természetesen minden olyan színben, ahogy azt a színező elképzeli. Az eredeti divatfotókat Mészáros Lúcia illusztrátor készítette.

Sokan már be is szerezték és tovább is gondolták a kreatív füzetkét. Polgár Enikő olvasónk jelenleg dekoratőrnek tanul egy művészeti szakközépiskolában és a Divatkifestő összes grafikájából mozgóképet, azaz gifet készített. (X)

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.