hirdetés
hirdetés
hirdetés

NKN-DF tudósítás

A digitális világ olyan, mint a levegő

Hogy kell jól és rosszul márkát építeni az interneten? Mik a tanulságok és mi az online brandépítés tízparancsolata? Piers Guilar, a Siegel+Gale stratégiai igazgatója megmondta a Nagy Kreatív Nap-Digital Festival-on.
hirdetés

Piers Guilar
Piers Guilar
„Az emberek azt hiszik, tudják, mit jelent a digitális világ, de nem tudják” – kezdte erős felütéssel előadását Piers Guilar, a Siegel+Gale stratégiai igazgatója. Nagyon vártuk, hogy megtudjuk, mi az a Using digital to build your brand prezentációjából a Nagy Kreatív Nap – Digital Festivalon.

Ehelyett a cégeknek digitális életmódtanácsokat kaptunk, szemfényvesztéstől mentesen, ahogy Guilar be is ígérte: egyszerűen, gyakorlatiasan és pragmatikusan beszélt.

A szakember három pillérre fűzte fel gondolatmenetét, kiemelve azt, hogy vannak jó és rossz digitális tapasztalatai az embernek. Rossz az, ami frusztráló, jelentéktelen, ismétlődő, összevazar és bonyolult. Mint például a BMW-kbe installálható iDrive digitális zeneszolgáltatás, aminél hat lépés, mire egy zeneszámot tárolni tudunk. A jó digitális szolgáltatás ezzel szemben könnyen kezelhető technológiára épül, használata egyszerű, és sokszor kreativitásra ösztönöz. Könnyebbé teszi a mindennapjainkat, a fogyasztóknak személyre szabott szolgáltatásokat nyújt, és állandó használatot kíván meg, anélkül, hogy a fogyasztót ez zavarná.

 


Ezután számokat kaptunk sorban. Megtudtuk, hogy a föld lakosságának 28 százaléka, vagyis 1,8 milliárd ember internethasználó, hogy havonta egymilliárd keresést futtatunk a Google-n, hogy a Facebook a világ harmadik legnagyobb országa lenne, ha regisztráltjait lakosoknak tartanánk, és hogy az USA-ban minden nyolcadik házaspár a közösségi médiában keresztül ismerkedett meg.

Guilar szerint az internet harmadik korszakában járunk. Az első az információé és a kommunikációé volt, a mésodik a kereskedelemé, a harmadik viszont már a személyre szabhatóságé. Az internet 3.0-ban viszont a fogyasztóknak már hatalmukban áll márkákat tönkretenni, így a vállalatok felelősséggel tartoznak a tetteikért, és nekik is internetpolgárként kell viselkedniük az online világ etikai szabályai szerint.

Legvégül Guilar megosztott tíz tippet az online brandépítésre, és legtöbbhöz példákat is rendelt. Ezek közül az egyik legfontosabb üzenete az volt, hogy olyat kell kitalálni a cégeknek, ami ma működik, és nem olyat, ami lehetséges, hogy holnap fog. Guilar azt is tanácsolja, hogy nem szabad egyetlen digitális csatornában bízni, és érdemes a fogyasztói realitásokat kielemezni és azokra építeni. Sokan elmondták már előtte, hogy a felhasználói felületet egyszerűre kell megtervezni, a tartalmat ingyen kell kínálni és megoszthatóvá kell tenni.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés