hirdetés
hirdetés
hirdetés

NKN-DF tudósítás

A digitális világ olyan, mint a levegő

Hogy kell jól és rosszul márkát építeni az interneten? Mik a tanulságok és mi az online brandépítés tízparancsolata? Piers Guilar, a Siegel+Gale stratégiai igazgatója megmondta a Nagy Kreatív Nap-Digital Festival-on.
hirdetés

Piers Guilar
Piers Guilar
„Az emberek azt hiszik, tudják, mit jelent a digitális világ, de nem tudják” – kezdte erős felütéssel előadását Piers Guilar, a Siegel+Gale stratégiai igazgatója. Nagyon vártuk, hogy megtudjuk, mi az a Using digital to build your brand prezentációjából a Nagy Kreatív Nap – Digital Festivalon.

Ehelyett a cégeknek digitális életmódtanácsokat kaptunk, szemfényvesztéstől mentesen, ahogy Guilar be is ígérte: egyszerűen, gyakorlatiasan és pragmatikusan beszélt.

A szakember három pillérre fűzte fel gondolatmenetét, kiemelve azt, hogy vannak jó és rossz digitális tapasztalatai az embernek. Rossz az, ami frusztráló, jelentéktelen, ismétlődő, összevazar és bonyolult. Mint például a BMW-kbe installálható iDrive digitális zeneszolgáltatás, aminél hat lépés, mire egy zeneszámot tárolni tudunk. A jó digitális szolgáltatás ezzel szemben könnyen kezelhető technológiára épül, használata egyszerű, és sokszor kreativitásra ösztönöz. Könnyebbé teszi a mindennapjainkat, a fogyasztóknak személyre szabott szolgáltatásokat nyújt, és állandó használatot kíván meg, anélkül, hogy a fogyasztót ez zavarná.

 


Ezután számokat kaptunk sorban. Megtudtuk, hogy a föld lakosságának 28 százaléka, vagyis 1,8 milliárd ember internethasználó, hogy havonta egymilliárd keresést futtatunk a Google-n, hogy a Facebook a világ harmadik legnagyobb országa lenne, ha regisztráltjait lakosoknak tartanánk, és hogy az USA-ban minden nyolcadik házaspár a közösségi médiában keresztül ismerkedett meg.

Guilar szerint az internet harmadik korszakában járunk. Az első az információé és a kommunikációé volt, a mésodik a kereskedelemé, a harmadik viszont már a személyre szabhatóságé. Az internet 3.0-ban viszont a fogyasztóknak már hatalmukban áll márkákat tönkretenni, így a vállalatok felelősséggel tartoznak a tetteikért, és nekik is internetpolgárként kell viselkedniük az online világ etikai szabályai szerint.

Legvégül Guilar megosztott tíz tippet az online brandépítésre, és legtöbbhöz példákat is rendelt. Ezek közül az egyik legfontosabb üzenete az volt, hogy olyat kell kitalálni a cégeknek, ami ma működik, és nem olyat, ami lehetséges, hogy holnap fog. Guilar azt is tanácsolja, hogy nem szabad egyetlen digitális csatornában bízni, és érdemes a fogyasztói realitásokat kielemezni és azokra építeni. Sokan elmondták már előtte, hogy a felhasználói felületet egyszerűre kell megtervezni, a tartalmat ingyen kell kínálni és megoszthatóvá kell tenni.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés