hirdetés
hirdetés
hirdetés

A digitális reklámköltés idén lenyomta a tévét

2020-ra pedig a teljes reklámköltés 50 százalékát teszi majd ki globálisan a Magna elemzése szerint.

hirdetés

Az IPG ügynökségi holdinghoz tartozó Magna Global médiaügynökségi csoport szerint a digitális reklámköltés 2017-ben 209 milliárd dollárt tett ki (tesz, fog kitenni), ami a teljes reklámtorta 41 százalékát jelenti. Tévében a hirdetők viszont mindösszesen csak 178 milliárd dollárt költöttek (35 százalék). A digitális költés tehát, a világ fennállása során először, meghaladta a tévés költés mértékét.

A trónfosztás nem abból következik, hogy a tévére fordított büdzsék csökkennek, hanem abból, hogy elképesztő ütemben nő a digitális költés. A Magna szerint 2018-ban a digitális költés 13 százalékkal 237 milliárd dollárra fog nőni, myg a tévés büdzsék csak 2,5 százlaékkal fognak növekedni (183 milliárdra), ráadásul az olimpia és az amerikai félidős választások eleve megdobják ezt a számot. 

A Magna szerint 2020-ra a reklámtorta felét a digitális reklámköltés foglalja majd el.

Forrás: Recode

(forrás: recode)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés