hirdetés

A DDB Budapest nyerte az M+ Listát

Az Év Hirdetője a Greenpeace, míg a PR Toplista élén zsinórban hatodszor az Uniomedia végzett. PR-fronton a Magyar Telekom az év megbízója, a legjobb médiaügynökség a Wavemaker.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Idén viszont jelentős csökkenésre számít a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Tíz munkatárs felel majd az oldal tartalmaiért.

Ahogy kezd visszatérni az élet a távol-keleti országba, a reklámipar is lassanként lábra állhat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!