hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Danubius szállodalánc nyerte a CMA-t

A Danubius Hotels Group győzedelmeskedett, de négy arannyal nagy nyertese volt a versenynek az Adamsky a Special Effects Mediával közösen is. A szerdai díjátadó után egy workshopot is tartottunk az Anker't-ben, öt prezentáció a cikk alatti dobozból le is tölthető.

hirdetés

A Kreatív negyedik alkalommal hirdette meg content marketing versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait vártuk. Idén rekordszámú nevezés érkezett, 137, ebből 68 került fel a shortlistre. Végül összesen 35 díjat osztott ki a zsűri, a 8 arany mellett, 6 ezüst és nagyon sok, összesen 21 bronzérmes született. A Content+Marketing Award 2017 nagy nyertesei a fődíjas mellett a Pepsi Vloggerpróbát közösen megálmodó Adamsky Budapest és Special Effects Media voltak.

A beérkezett pályázatokat a szakmai zsűri két fordulóban (először online, majd személyes megbeszélésen) értékelte. A zsűri névsora ide kattintva érhető el. A CMA shortlistesei és a díjazottai pontszerzők a Kreatív PR Toplistán. 

A május 31-i eredményhirdetés után egy workshop keretében a zsűri által kiválasztott legizgalmasabb, legkreatívabb és leghatékonyabb tartalomalapú marketingmegoldásokat is bemutattuk: közülük most öt prezentáció a cikk alatti dobozból letölthető.

A CMA 2017 fődíjasa a Danubius Hotels Group Sárkánykalandok c. kampánya
Nézzegessetek képeket a díjtátadóról. A kattintás után galéria nyílik

A CMA 2017 díjazottai:

B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

BRONZ
Karácsony
Pályázó: MEC Hungary

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

BRONZ
Életbenmaradnának
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Nyugdíjasok Országos Szövetsége

FMCG TERMÉKEK

BRONZ
Delikát - Becsengettek!
Pályázó: Mindshare Médiaügynökség
Társpályázó: Central Médiacsoport
Megbízó: Unilever Magyarország

BRONZ
Omnia Balkon Koncertek  –  Hogy jól induljon a reggel
Pályázó: Havas Media Hungary
Társpályázók: a Karma Production, Universal Music Group
Megbízó: Jacobs Douwe Egberts

 

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. 

 

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

BRONZ
KODU Kupa
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Microsoft Magyarország

BRONZ
Google-költészet
Pályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom 

BRONZ
UPC Anyák Napja!
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország

BRONZ
Sea Hero Quest / Game for Good
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

KISKERESKEDELEM

EZÜST
A Lidl Konyha content platform megújítása
Pályázó: Neo Interactive
Megbízó: Lidl Magyarország

A nevezéshez tartozó pdf a cikk alatti dobozból tölthető le.

 

KÖZLEKEDÉS

BRONZ
Mindenki nyeregbe! - Navigálj a BringaMánia appal!
Pályázó: a Noguchi Porter Novelli
Megbízó: McDonald's Magyarország

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

ARANY
#sparklingbudapest
Pályázó: POME
Megbízó: Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. 

 

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

BRONZ
NN Életút Program
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: NN Biztosító

EZÜST
Bukottak
Pályázó: a Mito
Megbízó: az OTP Bank

 

VENDÉGLÁTÁS, TURIZMUS

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

BRONZ
AMC - SIXX ZOMBI TAXI
Pályázó: AMC Networks Central Europe

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

BRONZ
Google-költészet
Pályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

BRONZ
#sparklingbudapest
Pályázó: POME
Megbízó: Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

EZÜST
Red Bull Pilvaker videoklipek
Pályázó: Kastner & Partners Nemezetközi Reklámügynökség
Megbízó: Red Bull Hungária

 

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

 

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

BRONZ
Voltaren Szeniortáncprogram
Pályázó: Progressive
Társpályázó: VIPR Kommunikációs ügynökség, MediaCom
Megbízó: GlaxoSmithKline

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

EGYÉB

EZÜST
E.ON – V17 – Új E.ON székház
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: 2Republic
Megbízó: E.ON Hungária

 

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

 

SAJÁT FELÜLETEN FUTÓ MEGOLDÁSOK

BRONZ
Két jelölt egy napja
Pályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Bank

 

BRONZ
HRDoktor blog kampány
Pályázó: Budai Egészségközpont

BRONZ
CokeStream
Pályázó: Café Communications
Társpályázók: Be Social, Eastaste Music, az MMS Communications Hungary Vivaki Üzleti Egysége, Rewart Megbízó: The Coca-Cola Company

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group 

VÁSÁROLT MÉDIAFELÜLETEKEN FUTÓ KAMPÁNYOK

BRONZ
Handcrafted programmatic
Pályázó: MEC Hungary
Társpályázó: CEMP és Next Wave Europe Brand & Content Studio
Megbízó: Scitec Nutrition

BRONZ
Lurpak – Gastro Power
Pályázó: Maxus Hungary
Megbízó: Arla Foods GmbH / Lurpak

EZÜST
Unicum – Puskás Palack kampány
Pályázó: Doupla
Megbízó: Zwack Unicum

EZÜST
NaturAqua – Élni akarok
Pályázó: MMS Communications Hungary
Társpályázó: Central Digitális Média  – NLCafé
Megbízó: Coca-Cola Magyarország

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

CMA 2017 FŐDÍJ
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés