hirdetés
hirdetés
hirdetés

A cseh KMV és a Szentkirályi tulajdonosa lett a PepsiCo forgalmazója

A Karlovarské minerální vody és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket a PepsiCo-tranzakcióra.

hirdetés

"Mindhárom érintett ország versenyhatóságai jóváhagyták, így a KMV és Balogh Levente lett a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa Magyarországon, továbbá a KMV átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is" - olvasható a vonatkozó közleményben.

Balogh Levente

A Karlovarské minerální vody, illetve a KMV Csoport vezérigazgatója, az olasz Alessandro Pasquale és a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente 2018 januárjában jelentették be az erre vonatkozó szándékukat. A most jóváhagyott üzletet követően a KMV Csoportnak 11 gyára és 2500 alkalmazottja lesz, a cégcsoport éves forgalma pedig 545 millió dollárra emelkedik. A termékportfolió Magyarországon többek között a Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Toma, Toma Forrásvíz, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új tulajdonos kezében lesz.

Alessandro Pasquale

A Central Europe Mineral Water Holdingot 2015-ben hozta létre a KMV-t tulajdonló olasz Pasquale család, illetve Balogh Levente. Az együttműködés keretében a magyarországi közös vállalat felvásárolta korábban a Kékkúti Ásványvizet a Nestlétől. A cégvásárlásokat követően Balogh Levente a CEMW Holding meghatározó kisebbségi tulajdonosa, valamint a társaság elnöke lett.

A PepsiCo-tranzakció lebonyolítását a Raiffeisenbank és a Deloitte segítette pénzügyi tanácsadóként, míg a szükséges pénzügyi forrásokat a ČSOB, a Česká spořitelna bank és az EBRD biztosították, a jogi tanácsadó pedig a Lakatos, Köves and Partners volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés