hirdetés
hirdetés
hirdetés

A cseh KMV és a Szentkirályi tulajdonosa lett a PepsiCo forgalmazója

A Karlovarské minerální vody és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket a PepsiCo-tranzakcióra.

hirdetés

"Mindhárom érintett ország versenyhatóságai jóváhagyták, így a KMV és Balogh Levente lett a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa Magyarországon, továbbá a KMV átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is" - olvasható a vonatkozó közleményben.

Balogh Levente

A Karlovarské minerální vody, illetve a KMV Csoport vezérigazgatója, az olasz Alessandro Pasquale és a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente 2018 januárjában jelentették be az erre vonatkozó szándékukat. A most jóváhagyott üzletet követően a KMV Csoportnak 11 gyára és 2500 alkalmazottja lesz, a cégcsoport éves forgalma pedig 545 millió dollárra emelkedik. A termékportfolió Magyarországon többek között a Pepsi, Schweppes, Mirinda, 7Up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Toma, Toma Forrásvíz, illetve Kristályvíz márkákkal bővül. Emellett a Lays és Cheetos chipsek forgalmazása is az új tulajdonos kezében lesz.

Alessandro Pasquale

A Central Europe Mineral Water Holdingot 2015-ben hozta létre a KMV-t tulajdonló olasz Pasquale család, illetve Balogh Levente. Az együttműködés keretében a magyarországi közös vállalat felvásárolta korábban a Kékkúti Ásványvizet a Nestlétől. A cégvásárlásokat követően Balogh Levente a CEMW Holding meghatározó kisebbségi tulajdonosa, valamint a társaság elnöke lett.

A PepsiCo-tranzakció lebonyolítását a Raiffeisenbank és a Deloitte segítette pénzügyi tanácsadóként, míg a szükséges pénzügyi forrásokat a ČSOB, a Česká spořitelna bank és az EBRD biztosították, a jogi tanácsadó pedig a Lakatos, Köves and Partners volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés