hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Creativity kiosztotta a legjobb ügynökségek díját

A Gunn Reporthoz hasonló listájána Creativity Online az év hálózatának a BBDO-t, az év ügynökségének pedig a Wieden + Kennedyt választotta.

hirdetés

A Creativity amerikai szaklap szerint 2010 legjobb hálózata a BBDO, a legjobb ügynöksége pedig a portlandi Wieden + Kennedy lett. Minden évben a szerkesztőség szerint a hét legnívósabb reklámfesztiválon (ADC, AICP, ANDY, Cannes, Clio, D&AD, One Show) elért eredmények alapján osztanak hálózatoknak, ügynökségeknek, kreatívigazgatóknak, art directoroknak, szövegíróknak, gyártócégeknek, rendezőknek és hirdetőknek díjakat.

Az év kreatívigazgatója holtversenyben a Wieden + Kennedy társkreatívigazgatói, Susan Hoffman és Mark Fitzloff lettek. Olyan munkák fűződnek a neveikhez, mint a Nike Chalkbot és Livestrong kampányai, vagy az Old Spice The Man Your Man Could Smell Like-ja.

Az év art directora a New York-i BBDO-tól Brandon Mugar lett, aki az HBO-nak készített kampányokkal nyerte magát szét, a szövegírók között Adam Reeves végzett az élen szintén az HBO-s munkákkal, ahogy a legjobb rendező, Noam Murro is az HBO-nak köszönheti az első helyét.

A legjobb gyártócég az MJZ-lett, míg a hirdetők között a Time Warner és a Nike végzett holtversenyben az élen.

Network TOP 10:
1. BBDO
2. TBWA
3. Y&R
4. DDB
5. Leo Burnett
6. Ogilvy & Mather
7. JWT
8. Wieden + Kennedy
9. Saatchi & Saatchi
10. Euro RSCG

Network TOP 10:

1. BBDO
2. TBWA
3. Y&R
4. DDB
5. Leo Burnett
6. Ogilvy & Mather
7. JWT
8. Wieden + Kennedy
9. Saatchi & Saatchi
10. Euro RSCG

Ügynökségi TOP 10:

1. Wieden + Kennedy, Portland
2. BBDO, New York
3. TBWA/Hunt/Lascaris, Johannesburg
4. AlmapBBDO, Sao Paulo
5. Y&R, New York
6. Jung von Matt, Hamburg
7. BETC Euro RSCG, Paris
8. Abbott Mead Vickers BBDO, London
9. TBWA/Chiat/Day, Los Angeles
10. Goodby, Silverstein & Partners

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés