hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Colától érkezett a Sió marketingigazgatója

Az Unilevernél, majd a Coca-Colánál dolgozott a Sió-Eckes új marketingigazgatója. A pozícióban azt követően történt váltás, hogy Zarándy Katalint nemzetközi posztra nevezték ki.

hirdetés

Aniot Dávid
Aniot Dávid
Aniot Dávid június vége óta tölti be a Sió-Eckes gyümölcslégyártó és -forgalmazó marketingigazgatói pozícióját.

A szakember Amerikában a springfieldi Drury Egyetemre járt, majd Magyarországra visszatérve a Unilevernél helyezkedett el. Az ott töltött kilenc év alatt piackutatással és marketinggel foglalkozott, nevéhez fűződik többek között a Flora, a Rama és a Bertolli hazai és regionális márka menedzsmentje.

Aniot Dávid három évvel ezelőtt csatlakozott a Coca-Cola magyarországi csapatához, ahol a CSD kategória menedzsereként többek között a Coke Zero hazai bevezetését, a Coke Club marketingkommunikáció fejlesztését és a Fanta megújítását vezette.

A Sió-Eckes korábbi marketingigazgatója Zarándy Katalin volt, aki májustól Németországban az Eckes-Granini Group innovációs igazgatójaként dolgozik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés