hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Colát és a Zing Burgert reklámozza közös klipjében Odett és Marsalkó Dávid

Kijött a két popszenész közös számának Valentin napi klipje.

hirdetés

"Hol vagy jégkocka? Egy kóla felnyitva!" - hangzik el el Odett új számban, amelyben Marsalkó Dávid vendégszerepel a Halott Pénzből. A klipben szereplő lány, némileg önironikusan, belekacsint a kamerába, amikor felnyitja a Coca-Colát az idézett résznél. Később a Zing Burgernek is megjelenik a klipben, épp amikor a két fiatal a sültkrumplival bolondozik.

A Holnapig című szám két fiatalról szól, akik kedvelik egymást, és együtt töltik az estét Budapesten. A Coca-Cola közleményéből kiderül az is, hogy a klipben látható karaktereket Polgár Odett találta egy közösségimédia-oldalon, és ő kérte fel őket a szerepre.

A klip nem véletlenül Valentin napon jelent meg. "Mialatt a szerelmespár végigrandizza Budapestet, jól bemutatják azt is, hogy a legboldogabb percekhez semmi másra nincs szükség, csak annak a társaságára, akivel jól érezzük magunkat, és egy kis humorra és spontaneitásra. Plusz egy üveg Coca-Cola italra!" - olvassuk. Amúgy Wiz Khalifa legutóbbi száma is egy Oreo-reklám volt.

Odett és Marsalkó Dávid új közös klipje lent tekinthető meg. A rendezője Rónai Domonkos volt, a zenei producer pedig Monkeyneck.

 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés