hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Colát és a Zing Burgert reklámozza közös klipjében Odett és Marsalkó Dávid

Kijött a két popszenész közös számának Valentin napi klipje.

hirdetés

"Hol vagy jégkocka? Egy kóla felnyitva!" - hangzik el el Odett új számban, amelyben Marsalkó Dávid vendégszerepel a Halott Pénzből. A klipben szereplő lány, némileg önironikusan, belekacsint a kamerába, amikor felnyitja a Coca-Colát az idézett résznél. Később a Zing Burgernek is megjelenik a klipben, épp amikor a két fiatal a sültkrumplival bolondozik.

A Holnapig című szám két fiatalról szól, akik kedvelik egymást, és együtt töltik az estét Budapesten. A Coca-Cola közleményéből kiderül az is, hogy a klipben látható karaktereket Polgár Odett találta egy közösségimédia-oldalon, és ő kérte fel őket a szerepre.

A klip nem véletlenül Valentin napon jelent meg. "Mialatt a szerelmespár végigrandizza Budapestet, jól bemutatják azt is, hogy a legboldogabb percekhez semmi másra nincs szükség, csak annak a társaságára, akivel jól érezzük magunkat, és egy kis humorra és spontaneitásra. Plusz egy üveg Coca-Cola italra!" - olvassuk. Amúgy Wiz Khalifa legutóbbi száma is egy Oreo-reklám volt.

Odett és Marsalkó Dávid új közös klipje lent tekinthető meg. A rendezője Rónai Domonkos volt, a zenei producer pedig Monkeyneck.

 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés