hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Colát és a Zing Burgert reklámozza közös klipjében Odett és Marsalkó Dávid

Kijött a két popszenész közös számának Valentin napi klipje.

hirdetés

"Hol vagy jégkocka? Egy kóla felnyitva!" - hangzik el el Odett új számban, amelyben Marsalkó Dávid vendégszerepel a Halott Pénzből. A klipben szereplő lány, némileg önironikusan, belekacsint a kamerába, amikor felnyitja a Coca-Colát az idézett résznél. Később a Zing Burgernek is megjelenik a klipben, épp amikor a két fiatal a sültkrumplival bolondozik.

A Holnapig című szám két fiatalról szól, akik kedvelik egymást, és együtt töltik az estét Budapesten. A Coca-Cola közleményéből kiderül az is, hogy a klipben látható karaktereket Polgár Odett találta egy közösségimédia-oldalon, és ő kérte fel őket a szerepre.

A klip nem véletlenül Valentin napon jelent meg. "Mialatt a szerelmespár végigrandizza Budapestet, jól bemutatják azt is, hogy a legboldogabb percekhez semmi másra nincs szükség, csak annak a társaságára, akivel jól érezzük magunkat, és egy kis humorra és spontaneitásra. Plusz egy üveg Coca-Cola italra!" - olvassuk. Amúgy Wiz Khalifa legutóbbi száma is egy Oreo-reklám volt.

Odett és Marsalkó Dávid új közös klipje lent tekinthető meg. A rendezője Rónai Domonkos volt, a zenei producer pedig Monkeyneck.

 

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés