hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Cola nyílt castingon keresi következő plakátarcát

A kiválasztottak a fotózásért normál modellgázsit kapnak majd.

hirdetés

Palvin Barbara, Mihalik Enikő és Freddie után a Coca-Cola Magyarország új plakátarcát keresi. A nyílt castingra minden nagykorú jelentkezhet, a kiválasztottat pedig modellgázsiért cserébe Éder Krisztián fotózza majd a márka  őszi reklámaihoz.

A cég közleménye szerint kedves és profi fotós, sminkes és stylist csapat várja majd a kampányarcokat, akiket a jelentkezők közül választ ki a Coca-Cola szakmai zsűrije, hogy közösen elkészítsék a márka őszi kampányfotóit.

Fotó: Coca-Cola
Fotó: Coca-Cola

A lehetőségre 2018. augusztus 2. és augusztus 12. között lehet jelentkezni ezen a felületen, ahol néhány  személyes adat megadása mellett egy teljes alakos profilfotót kell feltölteni.

A jelentkezők közül a castingra behívott 30 jelöltből fogja kiválasztani a fotós és a Coca-Cola kreatív csapata azokat, akiknek az arca a Magyarország-szerte kihelyezett óriásplakátokra, citylight poszterekre, épülethálókra és online hirdetésekre kerül majd. Mindezért cserébe a hazai szakmában elfogadott díjazásban részesül a plakátmodell.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés