hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Coca-Cola belép az amerikai alkoholpiacra

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

hirdetés

A Coca-Cola 2017-ben vásárolta meg a Topo Chico seltzert (a seltzer lényegében a szódavíz), amely népszerűségét annak köszönhette, hogy rengetegen használták vodka-szóda készítésére. És bár a Coca-Cola többször, több országban is belépett az alkoholos italok piacára, az Egyesült Államokban az elmúlt 30 évben nem próbálkozott ilyesmivel (boros üzletágukat a '80-as évek elején adták el).

A hard seltzer termékkategória az alkoholos szódát jelenti, az USA-ban főleg nádcukor erjesztéséből származó alkoholt használnak, a világban pedig általában finomszeszt. A hard seltzerek piaca robbanásszerűen nő az Államokban, nem csoda, ha a Coca-Cola se tudott ellenállni a csábításnak, és három évtized után először ismét alkoholtartalmú üdítővel jelentkezik a piacon. A termékfotók szerint az ital citromos ízesítésű lesz.

Forrás: AdAge

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Lehet, hogy a büntetés miatt nem indulhatnak az NMHH következő frekvenciapályázatán.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés