hirdetés
hirdetés
hirdetés

A CMA égisze alatt indul a Kreatív első influencer marketing versenye

Indul a Kreatív tartalommarketinggel, branded contenttel foglalkozó versenyének, a CMA-nak az idei nevezése, és ez alkalommal lesz egy társversenye is, az Influ, amelyet idén először rendezünk meg a CMA égisze alatt.

hirdetés

Hatodik alkalommal rendezi meg a CMA-t, azaz a Content+Marketing Awardot a Kreatív, erre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal.

Az idei év nagy újítása, hogy ez alkalommal lesz egy társversenye is a CMA-nak. A Kreatív első alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét. Erre az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, pr- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Az influencerek többsége alapvetően tartalmat – videós, képi, zenei, szöveges, stb. – szolgáltat a közönségének, ezért hirdetjük meg az Influt a Content+Marketing Award a CMA égisze alatt, azonban önálló versenyeként, eltérő bírálati rendszer szerint, külön zsűrivel.

Influ 2019

A versenyre minden olyan kommunikációs megoldást lehet nevezni, amely az elmúlt két évben zajlott (2017. január 1. után), és egy ügyfélüzenetet közösségi médiában (is) aktív véleményvezérek, márkanagykövetek – úgynevezett influencerek – segítségével, bevonásával, az általuk készített tartalmakon keresztül juttat el a célközönségéhez.

A médiafelület lehet YouTube, Facebook, Instagram, egyéb digitális közösségi platformok (Snapchat, Vimeo, TikTok, Ask.fm), vagy akár hagyományos médiafelület, saját honlap, céges blog, microsite és rendezvény is, a lényeg, hogy egy vagy több véleményvezér aktív részvétele fontos eleme legyen a kampánynak. A versenyre megrendelők, reklám-, pr-, influencer- és médiaügynökségek, valamint médiacégek is nevezhetnek.

További részletek, kategóriák itt!

Tavaly óta fontosabb a CMA

Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt? Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni az olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

A versenyre elindult a nevezés, ennek határideje április 11. Tavaly fontos változás volt, hogy a megelőző évekhez képest a Kreatív PR Toplistán a CMA súlya 70-re emelkedett.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés