hirdetés
hirdetés
hirdetés

A címke rögtön elárulja, mit rejt a palack

A Kreatív nyolcadik alkalommal rendezte meg a Pakk versenyt, melynek célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. A Békési Manufaktúra Single Barrel Whisky-je aranyat hozott el a versenyen,ebből az alkalomból Haász Dömötört, a márka kommunikációjáért felelős Rézangyal marketingvezetőjét kérdeztük.

hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Hogyan jött a csomagolás ötlete?

Mint Magyarország első single barrel whisky-je, fontos volt, hogy az ilyen kuriózumra jellemző adatok számára legyen hely, például a hordó sorszáma, a palackszám, a hordóba kerülés és palackozás dátuma, nem is beszélve Békési Zoli bácsi aláírásáról.

Mire figyeltek oda a design kialakításakor?

A Békési Manufaktúra márkacsalád részeként ragaszkodtunk a tradicionális logóhoz, azonban olyan címkét szerettünk volna tervezni, amely első ránézésre elárulja, hogy mit rejt a palack - amely egyébként ugyanaz a palack, amelybe a Rézangyal Fűszeres Meggy likőrjét is palackozzuk.

A Békési Manufaktúra márkacsalád kommunikációjáért is felelős Rézangyal Kft. előző marketingcsapata dolgozott a címkén. A döntések meghozatala előtt a sales csapat véleményét is ki szoktuk kérni, hiszen hozzájuk futnak be először a fogyasztói visszajelzések.

Ki volt felelős a dizájn elkészítéséért?

Mind a cimke, mind a díszdoboz grafikai tervezését a cég akkori grafikusa, Kerekes Tamás csinálta.

Van-e kiemelt célcsoportja a terméknek?

A célcsoport: Első sorban a whisky különlegességek szerelmeseit szerettük volna megfogni a termékkel. A Békési név ismert az igazi pálinkarajongók számára, így nekik is szerettünk volna megfelelni az új termékkel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés