hirdetés
hirdetés
hirdetés

A cigi hozza a bajt az Publicis-Omnicomra

Eddig még nem volt olyan típusú ügyfélkonfliktus, mint amilyet a Publicis-Omnicom egyesülés hozott felszínre. A Publicishez tartozó Leo Burnett ugyanis 1954 óta a Philip Morris dohánygyártó vállalat ügynöksége, az Omnicomhoz tartozó AMV BBDO, Alma DDB és OMD pedig pont az ellenérdekelt félnek, a Nicorette-nek és a Tobacco Free Florida nevű szervezetnek dolgoznak.

hirdetés

Eddig még nem volt olyan típusú ügyfélkonfliktus, mint amilyet a Publicis-Omnicom egyesülés (POG) hozott felszínre. A Publicishez tartozó Leo Burnett ugyanis 1954 óta a Philip Morris dohánygyártó vállalat ügynöksége, az Omnicomhoz tartozó AMV BBDO, Alma DDB és OMD pedig pont az ellenérdekelt félnek, a Nicorette-nek és a Tobacco Free Florida nevű szervezetnek dolgoznak – írja az Adweek.

A két vállalat alapfilozófiájában is vannak eltérések. Leo Burnettről, a Marlboro Man megálmodójáról például majdnem csak olyan kép készült, amelyen cigarettázik, miközben Bill Bernbach, a DDB legendás társalapítója soha nem volt hajlandó dohányipari cégnek dolgozni. Ráadásul a Leo Burnett hatalmas chicagói irodája volt az egyik utolsó olyan irodaház, ahol Chicagóban megtiltották a dohányzást. Az Omnicom, valamint a Lei Burnett nem kívánt nyilatkozni az ügyben az Adweeknek.

A Philip Morris amerikai szóvivője az Egészségügyi Minisztérium floridai kirendeltségének azt nyilatkozta, amikor az Omnicom-Publicis egyesülésről kérdezték, hogy nem követték az egyesülés folyamatát. „Nekünk is át kell gondolnunk a helyzetet. Mindnyájunkat meglepett” – mondta.

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés