hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Cif nemzetközi takarítókampánya a Hűvösvölgybe ért

Magyarósi Csaba influencer segített az Unilevernek a Gyermevasúton. A kampány folytatódik Magyarország más területein is.

hirdetés

„Ragyogjon Magyarország!” a neve a Cif márka társadalmi programjának, amely egy globális akció helyi lába, egészen konkrétan pedig a budai Gyermekvasút hűvösvölgyi végállomásának megtisztítását jelenti.

Az Unilever cégcsoport globális projektjébe olyan "ikonikus, látványosan megtisztítható tereket és épületeket vontak be, melyekhez szinte mindenkinek van érzelmi viszonyulása és amelyek megérdemelték már az alapos takarítást, karbantartást". Ilyenek voltak például Rio de Janeiro Krisztus-szobra vagy a londoni O2 stadion sátortetője.

Az első magyarországi projekt a MÁV Gyermekvasút Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének rendbetétele volt.

A tisztítás az épített részen túl annak környezetére is kiterjedt: a vasúti pálya alatt átvezető gyalogos aluljárót is professzionális takarítóbrigád vette kezelésbe. Az apróbb befejező munkálatokat lelkes önkéntes csapatok végezték, amelyek tagjai a gyermekvasutasok, Unilever dolgozók és a projekt kommunikációs partnerének, Magyarósi Csaba vloggernek követői voltak, akiket YouTube videójában ösztönzött arra, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz - olvasható a közleményben, a videó pedig lent látható.

A kampányba több hazai helyszínt is bevonnak majd a jövőben. Erre pályázatot hirdettek, amelyre civil szervezetek jelentkezését várják. További részletek erre.

A programot POS felületekkel, óriáshálóval, televíziós, magazinos, digitális megjelenéssel támogatják. Magyarósi Csaba az Egy nap a városban nevű blogja révén az egész programnak kommunikációs partnere.

A kampány hazai kidolgozását és megvalósítását a Carbon Group menedzseli.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés