hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Carnation idén is jól szerepelt az Efestivalon

A Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) által tízedik alkalommal megrendezett digitális tartalom versenyen, az Efestivalon kilenc kategóriában 35 díjat és egy életműdíjat osztottak ki. A 23 tagú zsűri száz pályamunkából válogatott.

hirdetés

A Carnation a tavalyihoz hasonlóan idén is jól szerepelt, összesen öt díjat nyert (egy első, két második, egy harmadik helyezést és egy különdíjat) az Efestivalon. Két díjat nyert az szórakozás kategóriában, amiben a Telenornak készített weboldaluk első helyezést ért el. Az esélyegyenlőség kategóriában szintén két díjat vehetettek át, az egyiket a Kerülj közelebb! honlapjáért, amit a Carbon Grouppal és a Próbakővel közösen készítettek. 

Közérdekű információszolgáltatás kategóriában a Bkv honlapja az első helyen végzett, ugyanebben a kategóriában az MTI oldala harmadik lett.

A Kultúra/Tudomány kategóriájában a Filmhiradók Online-t díjazta a zsűri a tartalomért és a dizájnért egyaránt. Életműdíjat kapott Krén Emil, a Képzőművészet Magyarországon és a Web Művészeti Galéria létrehozásáért.

Az Efestival Díjkiosztó Gáláján egy új versenyfelhívást is bejelentett a Matisz, amely minőségi online gyermektartalmak előállítóinak legjobbjait kívánja összegyűjteni nemzeti és uniós szinten egyaránt. Az Európai Kiváló Online Gyermektartalom Díj (European Award for Quality Online Content for Children) verseny a 14 Biztonságosabb Internet Központ és az Európai Bizottság Biztonságosabb Internet Programja közös szervezésében indul a 2010-2011 évben.

Az összes díjazottat itt tekintheti meg. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés