hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Carnation idén is jól szerepelt az Efestivalon

A Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) által tízedik alkalommal megrendezett digitális tartalom versenyen, az Efestivalon kilenc kategóriában 35 díjat és egy életműdíjat osztottak ki. A 23 tagú zsűri száz pályamunkából válogatott.

hirdetés

A Carnation a tavalyihoz hasonlóan idén is jól szerepelt, összesen öt díjat nyert (egy első, két második, egy harmadik helyezést és egy különdíjat) az Efestivalon. Két díjat nyert az szórakozás kategóriában, amiben a Telenornak készített weboldaluk első helyezést ért el. Az esélyegyenlőség kategóriában szintén két díjat vehetettek át, az egyiket a Kerülj közelebb! honlapjáért, amit a Carbon Grouppal és a Próbakővel közösen készítettek. 

Közérdekű információszolgáltatás kategóriában a Bkv honlapja az első helyen végzett, ugyanebben a kategóriában az MTI oldala harmadik lett.

A Kultúra/Tudomány kategóriájában a Filmhiradók Online-t díjazta a zsűri a tartalomért és a dizájnért egyaránt. Életműdíjat kapott Krén Emil, a Képzőművészet Magyarországon és a Web Művészeti Galéria létrehozásáért.

Az Efestival Díjkiosztó Gáláján egy új versenyfelhívást is bejelentett a Matisz, amely minőségi online gyermektartalmak előállítóinak legjobbjait kívánja összegyűjteni nemzeti és uniós szinten egyaránt. Az Európai Kiváló Online Gyermektartalom Díj (European Award for Quality Online Content for Children) verseny a 14 Biztonságosabb Internet Központ és az Európai Bizottság Biztonságosabb Internet Programja közös szervezésében indul a 2010-2011 évben.

Az összes díjazottat itt tekintheti meg. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés