hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Carnation idén is jól szerepelt az Efestivalon

A Magyar Tartalomipari Szövetség (MATISZ) által tízedik alkalommal megrendezett digitális tartalom versenyen, az Efestivalon kilenc kategóriában 35 díjat és egy életműdíjat osztottak ki. A 23 tagú zsűri száz pályamunkából válogatott.

hirdetés

A Carnation a tavalyihoz hasonlóan idén is jól szerepelt, összesen öt díjat nyert (egy első, két második, egy harmadik helyezést és egy különdíjat) az Efestivalon. Két díjat nyert az szórakozás kategóriában, amiben a Telenornak készített weboldaluk első helyezést ért el. Az esélyegyenlőség kategóriában szintén két díjat vehetettek át, az egyiket a Kerülj közelebb! honlapjáért, amit a Carbon Grouppal és a Próbakővel közösen készítettek. 

Közérdekű információszolgáltatás kategóriában a Bkv honlapja az első helyen végzett, ugyanebben a kategóriában az MTI oldala harmadik lett.

A Kultúra/Tudomány kategóriájában a Filmhiradók Online-t díjazta a zsűri a tartalomért és a dizájnért egyaránt. Életműdíjat kapott Krén Emil, a Képzőművészet Magyarországon és a Web Művészeti Galéria létrehozásáért.

Az Efestival Díjkiosztó Gáláján egy új versenyfelhívást is bejelentett a Matisz, amely minőségi online gyermektartalmak előállítóinak legjobbjait kívánja összegyűjteni nemzeti és uniós szinten egyaránt. Az Európai Kiváló Online Gyermektartalom Díj (European Award for Quality Online Content for Children) verseny a 14 Biztonságosabb Internet Központ és az Európai Bizottság Biztonságosabb Internet Programja közös szervezésében indul a 2010-2011 évben.

Az összes díjazottat itt tekintheti meg. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés