hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Café PR és az XKK fődíjas a Prizmán

Három fődíj, 16 dobogós helyezés és két különdíj talált gazdára november 20-án este a Prizma Kreatív Pr Díj átadóján. 

hirdetés

A versenyen idén több újítást vezettünk be: új metódus alapján, kétkörös zsűrizés során alakult ki a végső sorrend, az eddig shortlistes és fődíjas munkák helyett mostantól a döntőbe jutáson kívül bronz, ezüst és arany díjat adtunk át.  

Idén arany minősítést adtunk át az Uniomediának, az X Kommunikációs Központnak, a NeoNoirnak és a Café PR-nek. Ez utóbbi ügynökség egyébként még két ezüst, valamint egy bronz díjat - továbbá társpályázóként még egy bronzot - is kapott, így az összesítés után ők érdemelték ki Az Év Ügynöksége díjat. 

A Prizmára 70 nevezés érkezett, ezek közül 36 került shortlistre. A döntősök közül 16 kapott első, második, vagy harmadik helyezést, kettő pedig különdíjat.  

Lássuk az eredményeket! 

Prizma Kreatív Pr Díj 2014

Az Év Pr-ügynöksége
Café PR

Az Év Pr megoldása
Hello90 - a kilencvenesek világa >>>
Pályázó: X Kommunikációs Központ

Az Év Megbízója
Knauf Insulation

Prizma Junior különdíj
Pályázat címe: II. Ifjú Kócsagőr Program
Megbízó:Y-Triász
Pályázó: Fürge Diák Iskolaszövetkezet
Társpályázó: Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság, 30Y

Personal branding különdíj
Pályázat címe: Emberi hang– - Fantoly Nikolett pályakezdése az Emberi hang címû monodrámában 
Pályázó: PS:PRovocative
Társpályázó:Flohr Design & Consulting

I. Projektek

Belső kommunikáció

Díj: Arany
Pályázat címe: Sanofi belső kommunikációs diabéteszkampány 
Megbízó: Sanofi
Pályázó: Uniomedia
Társpályázó

Self-branding megoldások

Díj: Ezüst
Pályázat címe: Café Communications szerkezeti változás és arculatváltás külsõ és belsõ kommunikációja
Megbízó: Café Communications
Pályázó: Café Pr
Társpályázó: Café Design 

Piaci újrabevezetés

Díj: Ezüst
Pályázat címe: A „munkaerõmágnes” a híreket is vonzza -– a Randstad Award bevezetõ kampánya 
Megbízó: Randstad Hungary
Pályázó: Sakkom Interaktív

Nonprofit kampányok

Díj: Arany
Pályázat címe: Hello90 - a kilencvenesek világa 
Pályázó: X Kommunikációs Központ

Díj: Bronz
Pályázat címe: Bátor Tábor - Bátrak 
Megbízó: Bátor Tábor Alapítvány
Pályázó: ACG Reklámügynökség

Díj: Bronz
Pályázat címe: Táncolj az esküvőmön 
Megbízó: Béres Egészség Hungarikum Alapítvány
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Next

Esemény pr-kampánya

Díj: Ezüst
Pályázat címe: Appra magyar! alkalmazásfejlesztő verseny 
Megbízó: IVSZ, Microsoft
Pályázó: LWp Kommunikáció
Társpályázó: Event & More

Reputációmenedzsment és issue-menedzsment

Díj: Bronz
Pályázat címe: Profession.hu reputációmenedzsment 
Pályázó: Noguchi Porter Novelli

Szponzoráció

Díj: Arany
Pályázat címe:Színes Város Strongbow Budapest Fesztivál 
Megbízó: Heineken Hungária
Pályázó: NeoNoir

Díj: Ezüst
Pályázat címe: Logitech Gaming Marathon
Megbízó: Logitech
Pályázó: Café PR

Public Affairs

Díj: Ezüst
Pályázat címe: Marha(jó) kapcsolat - a McDonald's az ONÉK-on 
Megbízó: McDonald's Magyarország
Pályázó: Noguchi Porter Novelli

Pr-vezérelt integrált kampány

Díj: Arany
Pályázat címe: NNG - Irány Szeged 
Megbízó: NNG 
Pályázó: Café Pr

Díj: Ezüst
Pályázat címe: "Te mire költenéd a rezsid?"
Megbízó: Knauf Insulation 
Pályázó: Premier Public Relations
Társpályázó: Build-Communication

II. Pr-eszközök

Weboldal/intranet/microsite/blog 

Díj: Ezüst
Pályázat címe: Vírusirtó.hu – - A G Data weboldala, szakmai blogja és Facebook közössége
Megbízó: G Data Software AG / V-Detect Antivírus
Pályázó: PS:Provocative
Társpályázó: Flohr Design & Consulting 

CD, DVD, mozgókép, pr-film, oktatófilm, vírusfilm

Díj: Bronz
Pályázat címe: Táncolj az esküvőmön 
Megbízó: Café PR
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Next

Esemény mint pr-eszköz

Díj: Ezüst
Pályázat címe: 150 éves a magyar tőzsde - jótékonysági árverés 
Megbízó: Budapesti Értéktőzsde
Pályázó: Front Page Communications 

A zsűri

Az ügyféloldali zsűri  

Baráth Péter, Vodafone Magyarország, márkaigazgató
Beke Zsuzsa, Richter Gedeon, pr igazgató
Béldi Betegh Aliz, BASF Hungária, pr manager
Gál Judit, Auchan Magyarország, kommunikációs igazgató
Hevesi Nóra, Tesco, vállalati kapcsolatok igazgató
Jákó Eszter, kommunikációs szakértő
Kiss Huba, IBM Magyarország, kommunikációs vezető
Kovács Andrea, OLX, pr
Liptay Gabriella, Sq-Invest, portfólió igazgató
Márta Irén, Holcim Hungária, regionális kommunikációs igazgató
Nádas-Laber Zsuzsa, Business Telecom, kommunikációs igazgató
Redl Zsófia, AS services, digitális média tanácsadó
Rózsa Iván, Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
Seres Nikolett,  Philip Morris Magyarország, Manager Communications and Contributions
Simon-Szabó Judit, Coca-Cola Magyarország, kommunikációs munkatárs
Sztipichné Kozári Edina,  Mercedes-Benz Hungária, marketing és pr-vezető
Szűcs Panni, Budapesti Városüzemeltetési Központ (BVK), szóvívő
Tulik Ágnes, Szerencsejáték Zrt., kommunikációs igazgatóhelyettes
Varró Balázs, Ustream, kommunikációs vezető
Vető Viktória, Sziget, sajtófőnök
Virágh Adrienn, Siemens Magyarország, kommunikációs igazgató  

A második forduló kilenctagú zsűrije

A 2014-es Prizma Kreatív Pr Díjra a Kreatív és a szakmai szervezetek (a Magyar Public Relations Szövetség és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége Pr tagozata) egyaránt három-három-szakértőt delegáltak a főzsűribe.

Zsürielnök: 
Horváth-Magyary Nóra (a Kreatív szaklap delegáltja), K&H Bank, kommunikációs ügyvezető igazgató. Az 2014-es IPRA Golden World Award díjazottja a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programért. 

A Magyar Public Relations Szövetség delegált zsűritagjai: 
Lakatos Zsófia, MPRSZ, elnök
Petrányi-Széll András, PS: Provocative, ügyvezető tulajdonos 
R. Kovács Dániel, Front Page Communications, ügyvezető igazgató
 
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetség Pr tagozatának delegált zsűritagjai: 
Ábrahám Gergely, Grayling Hungary, ügyvezető
Balaton Anita, Café PR, ügyvezető igazgató
Balatoni Zsófia, Uniomedia, ügyvezető igazgató
 
A Kreatív szaklap további delegált zsűritagjai:
Perlaky-Papp József, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, docens és  pr-szakirány vezető
Vándor Ágnes, Professional Publishing Hungary, ügyvezető igazgató 

A Prizma Kreatív Pr Díj 2014 nyertesei és döntősei idén először automatikusan felkerülnek a Kreatív Pr Toplistára, amely az MPRSZ és a MAKSZ pr- tagozata támogatásával készül. Az összes shortlistes pályázatot ebben a cikkünkben találja!

A verseny díjkiosztójáról hamarosan képekben is beszámolunk! 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés