hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Café lett az év Kutyabarát Munkahelye

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Café lett az év Kutyabarát Munkahelye, a Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

hirdetés

„2018-ban rekordszámú nevezés, 135 kutyabarát szolgáltatás vett részt a kampányban, a 11 kategóriában összesen 40 díjat osztottunk, a szavazatok száma pedig meghaladta a 27.000-et.” – mondta el Barabás Évi, a díjátadó háziasszonya és moderátora.

A zsűri díját Munkahely kategóriában a Café Communications nyerte, ahol látogatásaink alkalmával mindig összefutunk néhány kutyussal. Így ők lettek az év Kutyabarát Munkahelye Magyarországon. A közönségszavazás nyertese szintén a kommunikációs szakmából került ki, a Music FM.

A közönségdíj, illetve a zsűri díja mellett különdíjakat is osztottak több kategóriában. A Kreatív a Munkahely kategóriában adott át ügynökségi különdíjat, melyet az Artificial Group kapott, akik nem csupán irodán belül, hanem kívül is sokat tettek idén a kutyusokért, lásd az Álláskereső kutyák kampányukat.

A Kreatívot kiadó PPH Media két másik lapja, a Turizmus és Vendég, valamint a HRPWR is számos különdíjat osztott ki, ezeket a lenti listát böngészve találjátok.

A kampány támogatói a Nestlé Purina, a Bayer Animal Health és a MagNet Bank voltak, partner volt mellettük az állam is, az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal. Utóbbi szintén osztott különdíjat.

Az Artificial Group csapata és kutyáik
Az Artificial Group csapata és kutyáik

Artificial kutyák
Artificial kutyák

A Kutyabarát.hu közleménye szerint 2014-ben szervezték meg először az Év kutyabarát helye kampányt elsődlegesen azzal a céllal, hogy a kampányban induló kutyabarát szolgáltatások és helyek kitüntetett figyelmet kaphassanak az év ezen szakaszában.

Évről évre egyre több vendéglátó – és szálláshely, valamint vállalkozás figyel fel arra, hogy hazánkban is egyre több kutyatartó a kutyájával együtt szeretné igénybe venni az adott hely szolgáltatásait - írják. A kampány indulása óta megkétszereződött a kampányban résztvevő helyek száma, mely szerintük jól mutatja, hogy hazánkban a felelős kutyatartás kultúrája nagymértékben fejlődött.

„Büszkék vagyunk az összes helyre, aki részt vett az Év Kutyabarát Helye 2018 kampányban, mert ezzel egyértelműen a kutyabarátság mellé álltak. Ez fontos, mert a kutyabarátság csakis a hozzáálláson múlik, semmi különösebb nem kell ahhoz, hogy valaki kutyabaráttá váljon – természetesen a hatályos szabályok betartása mellett. Örülünk, hogy – a kampánynak is köszönhetően – folyamatosan fejlődik a hazai kutyatartás kultúrája és egyre szélesebb körben válik a kutyabarátság elfogadottá.” – mondta el Sziládi-Kovács Tibor, a Kutyabarát.hu alapítója.

Az Év Kutyabarát Helye 2018 díjazott helyei:

 

Bolt/Üzlet kategória

Kutyabarát Balaton különdíj: Siófoki Tourinform Iroda

Zsűridíj: Dorko Flagship Store, Budapest

Közönségdíj: Sziromszerelem Virág-Ajándék, Mezőtúr

 

Üzletközpont kategória

Zsűridíj: Asia Center Család- és Állatbarát Bevásárlóközpont, Budapest

Közönségdíj: Pécs Plaza

 

Cukrászda kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: FitCandy, Budapest

Zsűridíj: Anjuna Ice Pops, Budapest

Közönségdíj: Sovány Vigasz, Pilisvörösvár

 

Romkocsma/borbár/pub kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: DiVino Kecskemét

Zsűridíj: Anker't, Budapest

Közönségdíj: Fadrusz Söröző

 

 

Vidéki kávézó kategória

A Turizmus & Vendég és a Bayer Animal Health különdíja: PURE. Coffee and More, Gödöllő

Zsűridíj: Cafe Frei Szombathely

Közönségdíj: Cafe Mug, Pápa

 

Vidéki étterem kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Echo Étterem, Tihany

A Funzine különdíja: Szomszéd kertje, Csopak

Az InfoPont különdíja: Vadásztanya Bisztró és Borozó, Siófok

Zsűridíj: Fészek -étel és hotel-, Zánka

Közönségdíj: Lavender terasz, Balatonvilágos

 

Budapesti kávézó kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Caffé 22

A Magnet Bank különdíja: Ecocafe Bio Specialty

Zsűridíj: Bookline Móricz Könyvesbolt és Kávézó

Közönségdíj: Meadow Cafe

 

Budapesti étterem kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Anonymus Bar & More

A Nestlé Purina különdíja: BESTIA

A Funzine különdíja: Mazel Tov

Zsűridíj: Vegan Love

Közönségdíj: Hari Kebab

 

Panzió/vendégház kategória

Zsűridíj: Erdei Kisház, Noszvaj

Közönségdíj: Bacchus Apartman és Vinotéke, Badacsony

 

Szálloda kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Tisza Balneum, Tiszafüred

A CsodálatosBalaton.hu különdíja: Fenyves Yacht Club Hotel, Balatonfenyves

Zsűridíj: Abbázia Country Club Hotel, Nemesnép

Közönségdíj: Szépalma Hotel és Ménesbirtok, Porva-Szépalmapuszta

 

Munkahely kategória

A HR Power különdíja: Asia Center Család- és Állatbarát Bevásárlóközpont irodája, Budapest

A NÉBIH különdíja: Lounge Group

A Kreatív Magazin különdíja: Artificial Group

Zsűridíj: Café Communications

Közönségdíj: 89.5 Music FM

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés