hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Café lett az év Kutyabarát Munkahelye

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Café lett az év Kutyabarát Munkahelye, a Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

hirdetés

„2018-ban rekordszámú nevezés, 135 kutyabarát szolgáltatás vett részt a kampányban, a 11 kategóriában összesen 40 díjat osztottunk, a szavazatok száma pedig meghaladta a 27.000-et.” – mondta el Barabás Évi, a díjátadó háziasszonya és moderátora.

A zsűri díját Munkahely kategóriában a Café Communications nyerte, ahol látogatásaink alkalmával mindig összefutunk néhány kutyussal. Így ők lettek az év Kutyabarát Munkahelye Magyarországon. A közönségszavazás nyertese szintén a kommunikációs szakmából került ki, a Music FM.

A közönségdíj, illetve a zsűri díja mellett különdíjakat is osztottak több kategóriában. A Kreatív a Munkahely kategóriában adott át ügynökségi különdíjat, melyet az Artificial Group kapott, akik nem csupán irodán belül, hanem kívül is sokat tettek idén a kutyusokért, lásd az Álláskereső kutyák kampányukat.

A Kreatívot kiadó PPH Media két másik lapja, a Turizmus és Vendég, valamint a HRPWR is számos különdíjat osztott ki, ezeket a lenti listát böngészve találjátok.

A kampány támogatói a Nestlé Purina, a Bayer Animal Health és a MagNet Bank voltak, partner volt mellettük az állam is, az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal. Utóbbi szintén osztott különdíjat.

Az Artificial Group csapata és kutyáik
Az Artificial Group csapata és kutyáik

Artificial kutyák
Artificial kutyák

A Kutyabarát.hu közleménye szerint 2014-ben szervezték meg először az Év kutyabarát helye kampányt elsődlegesen azzal a céllal, hogy a kampányban induló kutyabarát szolgáltatások és helyek kitüntetett figyelmet kaphassanak az év ezen szakaszában.

Évről évre egyre több vendéglátó – és szálláshely, valamint vállalkozás figyel fel arra, hogy hazánkban is egyre több kutyatartó a kutyájával együtt szeretné igénybe venni az adott hely szolgáltatásait - írják. A kampány indulása óta megkétszereződött a kampányban résztvevő helyek száma, mely szerintük jól mutatja, hogy hazánkban a felelős kutyatartás kultúrája nagymértékben fejlődött.

„Büszkék vagyunk az összes helyre, aki részt vett az Év Kutyabarát Helye 2018 kampányban, mert ezzel egyértelműen a kutyabarátság mellé álltak. Ez fontos, mert a kutyabarátság csakis a hozzáálláson múlik, semmi különösebb nem kell ahhoz, hogy valaki kutyabaráttá váljon – természetesen a hatályos szabályok betartása mellett. Örülünk, hogy – a kampánynak is köszönhetően – folyamatosan fejlődik a hazai kutyatartás kultúrája és egyre szélesebb körben válik a kutyabarátság elfogadottá.” – mondta el Sziládi-Kovács Tibor, a Kutyabarát.hu alapítója.

Az Év Kutyabarát Helye 2018 díjazott helyei:

 

Bolt/Üzlet kategória

Kutyabarát Balaton különdíj: Siófoki Tourinform Iroda

Zsűridíj: Dorko Flagship Store, Budapest

Közönségdíj: Sziromszerelem Virág-Ajándék, Mezőtúr

 

Üzletközpont kategória

Zsűridíj: Asia Center Család- és Állatbarát Bevásárlóközpont, Budapest

Közönségdíj: Pécs Plaza

 

Cukrászda kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: FitCandy, Budapest

Zsűridíj: Anjuna Ice Pops, Budapest

Közönségdíj: Sovány Vigasz, Pilisvörösvár

 

Romkocsma/borbár/pub kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: DiVino Kecskemét

Zsűridíj: Anker't, Budapest

Közönségdíj: Fadrusz Söröző

 

 

Vidéki kávézó kategória

A Turizmus & Vendég és a Bayer Animal Health különdíja: PURE. Coffee and More, Gödöllő

Zsűridíj: Cafe Frei Szombathely

Közönségdíj: Cafe Mug, Pápa

 

Vidéki étterem kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Echo Étterem, Tihany

A Funzine különdíja: Szomszéd kertje, Csopak

Az InfoPont különdíja: Vadásztanya Bisztró és Borozó, Siófok

Zsűridíj: Fészek -étel és hotel-, Zánka

Közönségdíj: Lavender terasz, Balatonvilágos

 

Budapesti kávézó kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Caffé 22

A Magnet Bank különdíja: Ecocafe Bio Specialty

Zsűridíj: Bookline Móricz Könyvesbolt és Kávézó

Közönségdíj: Meadow Cafe

 

Budapesti étterem kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Anonymus Bar & More

A Nestlé Purina különdíja: BESTIA

A Funzine különdíja: Mazel Tov

Zsűridíj: Vegan Love

Közönségdíj: Hari Kebab

 

Panzió/vendégház kategória

Zsűridíj: Erdei Kisház, Noszvaj

Közönségdíj: Bacchus Apartman és Vinotéke, Badacsony

 

Szálloda kategória

A Turizmus & Vendég különdíja: Tisza Balneum, Tiszafüred

A CsodálatosBalaton.hu különdíja: Fenyves Yacht Club Hotel, Balatonfenyves

Zsűridíj: Abbázia Country Club Hotel, Nemesnép

Közönségdíj: Szépalma Hotel és Ménesbirtok, Porva-Szépalmapuszta

 

Munkahely kategória

A HR Power különdíja: Asia Center Család- és Állatbarát Bevásárlóközpont irodája, Budapest

A NÉBIH különdíja: Lounge Group

A Kreatív Magazin különdíja: Artificial Group

Zsűridíj: Café Communications

Közönségdíj: 89.5 Music FM

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés