hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Burger King kicsit elviselhetőbbé teszi az out of office-emaileket

Még a legbosszantóbb levél mellé is jár egy ingyen whopper.

hirdetés

A nyaralásról küldött emaileknél nyilván kevés bosszantóbb dolog létezik az irodában ülőknek. Erre a jelenségre építette fel belgiumi kampányát a Burger King legújabb promóciójában, amit az AdAge oldalán szúrtunk ki.

A Buzzman ügynökség által készített kampány lényege, hogy egy email-generátorral bárki elkészítheti saját szabadságra mentem típusú, provokáló levelét a kollégái számára, és a levélhez némi ellensúlyként egy ingyen whoppert vagy oreo shaket is csatolhat. 

A kampányhoz egy videó is készült, amelyben egy belga irodista kálváriáját nézhetjük végig, ahogy befut hozzá kollégája tengerpartról küldött emailje.

 

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés