hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Burger King hibátlanul készítette el a 120 ezer dolláros banán olcsó verzióját

Ha nincs pénzed Maurizio Cattelan alkotására, a BK segít.

hirdetés

Az elmúlt hét egyik legszórakoztatóbb sztorija az olasz művész, Maurizio Cattelan új agymenése volt, miszerint a Miamiban tartott Art Basel kiállításon mezei banánokat ragasztott fel szigszalaggal a falra, majd ezeket több tízezer dollárért árulta. Két gyümölcs 120 ezer dollárért – nagyjából 36 millió forintért – kelt el, ami már önmagában hatalmas hájpot generált az alkotás körül, amit csak tovább tetézett David Datuna performanszművész akciója, aki nemes egyszerűséggel leszedte a falra ragasztott banánt és megette, „mert éhes volt”. A Burger King pedig remek érzékkel szállt fel ezen a ponton a banán-vonatra.

A francia Buzzman készített a gyorsétteremláncnak reklámot, amit azt üzeni, ha nincs pénzed a 120 ezer dolláros banánra, akkor helyettesítsd egy eurocentes sült krumplival:

Fotó: Twitter
Fotó: Twitter

Bár vélhetően nem ez lesz a BK következő Cannes-t végignyerő kampánya, mindenesetre egy jópofa, ötletes aktivitás, ami nagyon jól illeszkedik a márka rendszeresen trollkodó, humoros kampányainak sorába.

Update: ahogy olvasóink felhívták rá a figyelmünket, a Burger King nem az egyetlen cég, amelyik meglovagolja a banánőrületet. Például a brit Aldi sem maradt ki a mókából (ők sajnos már eltáolították a kapcsolodó posztot), valamint az IKEA is elkészítette a saját verzióját.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés