hirdetés
hirdetés
hirdetés

A brit reklámköltés negyede online-ra ment

4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.

hirdetés

4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.

A közösségi médiás költések megháromszorozódtak 2010-ben, a display-hirdetésekre pedig 27,5 százalékkal költöttek többet a hirdetők 2009-hez képest. A közösségi médiafelületeken töltött idő a teljes internetezéssel töltött idő negyedét teszik ki Nagy-Britanniában.

Az otthoni szélessávú internetkapcsolat-penetráció növekedése a video-reklámoknak is kedvezett. Ez a szegmens 91 százallékkal teljesítette túl a 2009-es évet.

A legnagyobb online hirdetőnek a bank- és pénzügyi szektor bizonyult, a teljes költés 15,2 százalékát ezek a cégek szállították. A szórakoztató- és médiaipar 14 százalékban, az FMCG-vállalatok pedig 13 százalékban vették ki a részüket az online reklámtortából.

(forrás: Marketingweek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés