hirdetés
hirdetés
hirdetés

A brit reklámköltés negyede online-ra ment

4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.

hirdetés

4,1 milliárd fontot költöttek tavaly a hirdetők a brit online piacon, amely 12,8 százalékos növekedést jelent 2009-hez képest – áll az Interactive Advertising Bureau (IAB) és a PricewaterhouseCoopers jelentésében.

A közösségi médiás költések megháromszorozódtak 2010-ben, a display-hirdetésekre pedig 27,5 százalékkal költöttek többet a hirdetők 2009-hez képest. A közösségi médiafelületeken töltött idő a teljes internetezéssel töltött idő negyedét teszik ki Nagy-Britanniában.

Az otthoni szélessávú internetkapcsolat-penetráció növekedése a video-reklámoknak is kedvezett. Ez a szegmens 91 százallékkal teljesítette túl a 2009-es évet.

A legnagyobb online hirdetőnek a bank- és pénzügyi szektor bizonyult, a teljes költés 15,2 százalékát ezek a cégek szállították. A szórakoztató- és médiaipar 14 százalékban, az FMCG-vállalatok pedig 13 százalékban vették ki a részüket az online reklámtortából.

(forrás: Marketingweek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés