hirdetés
hirdetés
hirdetés

A bristoli zenei szcéna többszáz életmentő sátorral segíti a hajléktalanokat

Zenekarok, klubok és ismert helyi arcok kezdeményésére érkeznek a városba azok a sátrak, amelyek a téli fagyban is védelmet nyújtanak.

hirdetés

A zenei diskurzust évtizedek óta meghatározó bristoli zenei közeg ismét egyedülálló projekttel jelentkezett. A városban ugyanis a megszorítások, növekvő anyagi terhek miattt egyre többen élnek az utcán, a zenészek, klubtulajdonosok, lemezboltosok emiatt összefogtak, hogy télen megmentsék a fagyhaláltól a hajléktalanokat.

A BristolLive beszámolója szerint az akció lényege az volt, hogy körülbelül 400 speciális sátor, úgynevezett Sleep Pod megvásárlására elegendő összeget gyűjtsenek össze, amiket aztán Bristolban és környékén osztanak szét a rászorulóknak.

A Sleep Podokat direkt úgy fejlesztették ki, hogy azokban a téli fagyok is átvészelhetők legyenek. A projektet olyan bristoliak hívták életre, akik korábban Calais-ben, a menekülttáborban önkénteskedtek. Köztük volt több a helyi zenei szcénában ismert figura is, így adta magát, hogy bristoli kötődésű zenekarok népszerűségét is felhasználják a gyűjtéshez.

Így az immár második alkalommal jelentkező Give A Shit Christmas jótékonysági koncert teljes jegybevételét is erre a célra ajánlották fel. A rendhagyó karácsonyi bulit december 12-én, a brit parlamenti választások napján tartják majd Bristolban, olyan fellépőkkel, mint az IDLES vagy a Beak> (a Portisheadból ismert Geoff Barrow formációja). A koncertre az összes jegy elkelt, aminek köszönhetően 10 ezer font (közel 4 millió forint) gyűlt össze az alapba.

(A nyitókép forrása: Sonic PR / IDLES)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés