hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Brandlift viszi a Starbucks Facebookját és Instagramját

Az ügynökség ezzel az AmRest étteremoperátor teljes körű magyarországi social media csapata lett. 

hirdetés

Március 1-től a Brandlift digitális ügynökség felelős a Starbucks Magyarország Facebook és Instagram oldalainak menedzsmentjéért. Ennek örömére egy animációs videót is készítettek.

A döntés előzménye, hogy a Brandlift dolgozott eddig az AmRest Holding által működtetett KFC és Pizza Hut magyarországi éttermeinek. A Starbucks kávézókat szintén az Amrest működteti nálunk.

Ezzel pedig a Brandlift az AmRest teljes magyarországi social médiájáért felel majd: az ügynökség hazai szinten a KFC Facebook és Instagram oldalai mellett a Pizza Hut Facebook-oldalát, valamint regionális szinten a KFC horvát, szerb és szlovén Facebook-, és Instagram oldalait is menedzseli.

A Starbucks Magyarország eddigi digitális ügynöksége a McCann volt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés