hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bosch a tender után beszél

Ha lezárul a tender, kifejtik határozott álláspontjukat a pályáztatási eljárásról.

hirdetés

A Bosch még július elején írt ki nyílt tendert, a pályázatra 102 ügynökség jelentkezett. A tender kapcsán Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője írt heves publicisztikát, majd a Kreatívon nemrég megjelentetett rosszul kiírt, vagy lebonyolított tenderek kapcsán ismét megemlítettük a Bosch pályázatát. A cég közleményt juttatott el szerkesztőségünkhöz, amelyet most változatlan terjedelemben közlünk.   

A Robert Bosch Kft. hivatalos közleménye

A hazai kommunikációs tendereztetés témája körüli, a Kreatív Online-on és más szakmai fórumokon több hete zajló diskurzusban vállalatunk több alkalommal negatív kontextusban szerepel. Tekintettel arra, hogy idei kommunikációs tenderünk második fordulója még nem zárult le, a szakma számára a témával kapcsolatos határozott álláspontunkat az eredményhirdetést követően kívánjuk kifejteni és egyben reagálni a Bosch jó hírét is beárnyékoló megszólalásokra. Ezt követően, a magyarországi Bosch csoport kommunikációs igazgatójaként a továbbiakban is készséggel veszek részt bármely korrekt és nyílt szakmai párbeszédben.

Ficzere Ferenc

Bosch csoport regionális kommunikációs igazgató"

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés