hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bookr Kidsszel közösen tart pénzügyi ismeretterjesztést a K&H

Gyerekeknek, fiataloknak magyaráz pénzügyekről a KáPé a tinivlogger rajzfilmfigura. Magyar hangja: Szokol Péter.

hirdetés

Edukációs platformot indított a K&H és a Bookr Kids, ez lett a vigyázz#KáPé vlog, amelynek kreatív koncepcióját az Isobar Budapest ügynnökség alkotta meg. A vlogon KáPé a rajzfilmfigura különféle videókban mesél a faitaloknak hétköznapi pénzügyekről, érthető módon.

Az ismeretanyagot a Bookr Kids dolgozta ki. „Alapvető célkitűzésünk mindenekelőtt az volt, hogy a gyermekek technológiahasználatra fordított idejét értékes és érdekes tartalommal töltsük meg. Hiszen egyes felmérések szerint a 8-12 éves gyerekek napi 6 órát töltenek képernyő előtt” – mondja a sajtóanyagban Karányi Dániel, a Bookr alapítója.

A vloghoz, illetve a szolgáltatáshoz egy mobilalkalmazás is tartozik. A sorozat 15 videóbejegyzésből áll, ezek pedig egy pénzügyi vetélkedőre is felkészítenek, ennek címe: Vigyázz, kész, pénz! - honlapja itt található, októbertől lehet rá jelentkezni. A videók is ezen tekinthetők meg.

A sorozat vizuális világát és főszereplőit az Isobar Budapest alkotta meg, amely alapján a 150 percnyi animáció sorozatot, a megújult honlapot, valamint a vigyázz#KáPé applikációt a BOOKR Kids fejlesztette és gyártotta a K&H Kommunikációs igazgatóságának iránymutatása szerint, egy animációs teammel. Az epizódokat Horváth B. Barnabás írta, melyeknek szakmai tartalmát az Alternatív Közgazdasági Gimnázium pedagógusai nézték át. KáPé magyar hangja Szokol Péter.

Alkotók listája

Megrendelő

K&H Bank
Kommunikációs igazgatóság munkatársai:
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató
Lesti Mónika szenior kommunikációs menedzser
Bíró Gabriella kommunikációs kampányfelelős
Dobos Kata kommunikációs kampányfelelős


Alkotók

BOOKR Kids
Kreatív vezető: Karányi Dániel
Project vezető: Koncsik Fanni
Art Direktor: Fazekas Edina
Grafikusok: Czuder Tamás, Karas Kristóf, Kovács Emese, Vincze Lilla
Animációs gyártásvezető: Farkas Szandra
Animátorok: Farkas Szandra, Kállai Zsófia, Karas Kristóf, Szujó Alexandra, Váradi Szilveszter, Rolfesz Tamás, Halasi Bálint, Juhász Levente, Szremkó Bettina
Vezető fejlesztő: Richter Gergely
Alkalmazásfejlesztő: Kácsor Dénes
Webfejlesztő: Kovács Ferenc
Pedagógiai asszisztens: Horváth Dorottya

Isobar Budapest
Kreatív igazgató: Länger Vera
Platform koncepció: Juhász Orsolya, Harmath Dávid, Nagy Ádám
Art Direktor: Nagy Ádám
Illusztrátor: Nagy Ádám, György Ottó
Account Director: Németh Szonja
Senior Account Manager: Hadacs Bálint
Junior Account Manager: Bubik Orsolya


Szakmai validálás: Szűcs Tamás és Horn Ágnes az Alternatív Közgazdasági Gimnázium részéről, Mihók Viktória (MFKB koordinátor)
Az epizódokat írta: Horváth B. Barnabás

Narrátor: Szokol Péter
Tesztelők: 15 iskolás

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés