hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Bookr Kidsszel közösen tart pénzügyi ismeretterjesztést a K&H

Gyerekeknek, fiataloknak magyaráz pénzügyekről a KáPé a tinivlogger rajzfilmfigura. Magyar hangja: Szokol Péter.

hirdetés

Edukációs platformot indított a K&H és a Bookr Kids, ez lett a vigyázz#KáPé vlog, amelynek kreatív koncepcióját az Isobar Budapest ügynnökség alkotta meg. A vlogon KáPé a rajzfilmfigura különféle videókban mesél a faitaloknak hétköznapi pénzügyekről, érthető módon.

Az ismeretanyagot a Bookr Kids dolgozta ki. „Alapvető célkitűzésünk mindenekelőtt az volt, hogy a gyermekek technológiahasználatra fordított idejét értékes és érdekes tartalommal töltsük meg. Hiszen egyes felmérések szerint a 8-12 éves gyerekek napi 6 órát töltenek képernyő előtt” – mondja a sajtóanyagban Karányi Dániel, a Bookr alapítója.

A vloghoz, illetve a szolgáltatáshoz egy mobilalkalmazás is tartozik. A sorozat 15 videóbejegyzésből áll, ezek pedig egy pénzügyi vetélkedőre is felkészítenek, ennek címe: Vigyázz, kész, pénz! - honlapja itt található, októbertől lehet rá jelentkezni. A videók is ezen tekinthetők meg.

A sorozat vizuális világát és főszereplőit az Isobar Budapest alkotta meg, amely alapján a 150 percnyi animáció sorozatot, a megújult honlapot, valamint a vigyázz#KáPé applikációt a BOOKR Kids fejlesztette és gyártotta a K&H Kommunikációs igazgatóságának iránymutatása szerint, egy animációs teammel. Az epizódokat Horváth B. Barnabás írta, melyeknek szakmai tartalmát az Alternatív Közgazdasági Gimnázium pedagógusai nézték át. KáPé magyar hangja Szokol Péter.

Alkotók listája

Megrendelő

K&H Bank
Kommunikációs igazgatóság munkatársai:
Horváth Magyary Nóra kommunikációs ügyvezető igazgató
Lesti Mónika szenior kommunikációs menedzser
Bíró Gabriella kommunikációs kampányfelelős
Dobos Kata kommunikációs kampányfelelős


Alkotók

BOOKR Kids
Kreatív vezető: Karányi Dániel
Project vezető: Koncsik Fanni
Art Direktor: Fazekas Edina
Grafikusok: Czuder Tamás, Karas Kristóf, Kovács Emese, Vincze Lilla
Animációs gyártásvezető: Farkas Szandra
Animátorok: Farkas Szandra, Kállai Zsófia, Karas Kristóf, Szujó Alexandra, Váradi Szilveszter, Rolfesz Tamás, Halasi Bálint, Juhász Levente, Szremkó Bettina
Vezető fejlesztő: Richter Gergely
Alkalmazásfejlesztő: Kácsor Dénes
Webfejlesztő: Kovács Ferenc
Pedagógiai asszisztens: Horváth Dorottya

Isobar Budapest
Kreatív igazgató: Länger Vera
Platform koncepció: Juhász Orsolya, Harmath Dávid, Nagy Ádám
Art Direktor: Nagy Ádám
Illusztrátor: Nagy Ádám, György Ottó
Account Director: Németh Szonja
Senior Account Manager: Hadacs Bálint
Junior Account Manager: Bubik Orsolya


Szakmai validálás: Szűcs Tamás és Horn Ágnes az Alternatív Közgazdasági Gimnázium részéről, Mihók Viktória (MFKB koordinátor)
Az epizódokat írta: Horváth B. Barnabás

Narrátor: Szokol Péter
Tesztelők: 15 iskolás

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés