hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BoJack alkotója szerint szégyen, hogy megváltozott a Netflix műsorpolitikája

Raphael Bob-Waksberg több időt adna a sorozatok kifutásának.

hirdetés

A Netflix kultszériája épp búcsúszezonját futja, ráadásul az utolsó évadot két adagban adják le. Az első etap novemberben érkezett, a búcsú második felét pedig januárban mutatja be a Netflix. Az animációs sorozat vezető kreatívja, Raphael Bob-Waksberg sajtóturnéján pedig néha meglepő őszinteséggel mesél a sorozat záróévadáról és a Netflixhez fűződő viszonyáról.

BoJack Horseman (Forrás: Netflix)
BoJack Horseman (Forrás: Netflix)

Előbb azt árulta el egy interjúban, hogy ő még évekig folytatta volna a Hollywood-, és társadalomkritikus szériát, de a Netflix döntése volt, hogy a 6. lesz az utolsó évad a sorozatból. Nemrég pedig a Los Angeles Times-nak adott nyilatkozatában kérdezték arról, mit szól a producerként jegyzett Tuca & Bertie című sorozatának mindössze egy évad utáni elkaszálásához.

"Amikor elkezdtük a BoJacket, egyértelmű volt, hogy az akkori Netflix-modell szerint a sorozat kap időt a közönségépítésre. Emlékszem, ahogy azt mondják nekem: a BoJack 1. évadának legnagyobb napja a 2. évad premierje lesz. Nem rendeltek meg azonnal 2 évadot, de mindenki úgy értelmezte a helyzetet, hogy az ilyen típusú tartalomnak adnak időt. Ezt tartottam akkor Netflix-modelljének. Azt gondolom, szégyen, hogy a jelek szerint eltávolodtak ettől a felfogástól" - fejtette ki véleményét Bob-Waksberg.

A BoJack Horseman sem az első évadával robbantott, hanem inkább évadról-évadról növelte fokozatosan rajongói bázisát, mint ahogy a dicsérő kritikák is igazán csak a 2. évadtól szaporodtak meg a sorozatról. Bob-Waksberg másik, producerként jegyzett sorozatát, a Tuca & Bertie-t azonban hiába ajnározta egy évad alapján a sajtó, a Netflix nem adott újabb esélyt a folytatásra.

Tuca & Bertie (Forrás: Netflix)
Tuca & Bertie (Forrás: Netflix)

Bob-Waksberg azt is elmondta az interjúban, hogy a BoJack Horseman utolsó évadának 2 fele egymásra fog reagálni, és kezdettől fogva egyértelművé tette a Netflixnek is, hogy egy évadként tekint a 2x8 részre. Nem akarta a befejezést a Breaking Bad vagy a Mad Men módjára 1 évig elhúzni, főleg mivel az alkotókat is csak 1, nem 2 évadra fizették ki.

A BoJack Horseman búcsújának első fele már streamelhető, az utolsó 8 rész január 31-én érkezik.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés