hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BMW újra kaput nyitott a jövőbe

Ez a nyár is remekül indult a következő éveket meghatározó trendekre és a jövővel kapcsolatos víziókra nyitott, az üzleti, kulturális és társadalmi kérdésekre fogékony közönség számára, hiszen ismét, immár negyedjére nyitotta meg kapuit Budapesten Európa legnagyobb jövőfesztiválja. Az idén is a BMW i támogatását élvező Brain Bar fesztivál vendégei a jövővel kapcsolatos legizgalmasabb és legprovokatívabb témákat tárgyalhatták meg a világ legnagyobb koponyáinak vezetésével. (X)

hirdetés

Ahogy a Kreatív helyszíni tudósításában már szó esett róla, idén is megrendezték a Brain Bar fesztivált, melyen fővárosunk a legnyitottabb, legprogresszívebb arcát mutatja. A 2018-ban a Corvinus Egyetemre költöző fesztiválról felbecsülhetetlen értékű útravalóval távozhattak a látogatók: a világ legnagyobb gondolkodóinak jövőről, emberiségről alkotott elképzeléseinek esszenciájával.

A párbeszédre, közös eszmefuttatásokra nagy hangsúlyt helyező fesztivál olyan előadókkal csábította magához a mintegy 10 000 fős közönségét, mint Peter Thiel, a Szilícium-völgy legmerészebb vállalkozója, a PayPal egyik alapítója, vagy Margrethe Vestager, az EU versenypolitikai biztosa, aki amellett tett hitet, hogy a technológia a jövőnk, de nem a végzetünk. Hatalmas várakozás előzte meg Massimo Bottura sztárséf érkezését is, aki elárulta, mi innovatív gondolkodása titka: egyszerre kell mindent tudnunk, és elfelejtenünk ahhoz, hogy a jövőt formálni tudjuk.

A fesztivál indulása óta élvezi a BMW Group Magyarország révén a BMW i támogatását. A bajor prémiumgyártó innovatív almárkájával, mely az elektromos autózás egyik legsikeresebb hazai képviselője, integráltan jelent meg a fesztiválon. Tony Douglas, a BMW Group Mobility Services márka, marketing és kommunikációs igazgatója a járművekbe integrálható, felhasználói élményt fokozó megoldásokról, valamint a fenntartható városi mobilitás lehetőségeiről tartott lebilincselő előadást. A helyszínen egy vadonatúj BMW i8 Roadster-t tekinthettek meg a látogatók, egy exkluzív BMW i Lounge működött az esemény alatt, illetve az érdeklődők BMW i3-as modelleket vihettek el tesztvezetésre a szomszédos Bálna teraszáról indulva.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés