hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BMW újra kaput nyitott a jövőbe

Ez a nyár is remekül indult a következő éveket meghatározó trendekre és a jövővel kapcsolatos víziókra nyitott, az üzleti, kulturális és társadalmi kérdésekre fogékony közönség számára, hiszen ismét, immár negyedjére nyitotta meg kapuit Budapesten Európa legnagyobb jövőfesztiválja. Az idén is a BMW i támogatását élvező Brain Bar fesztivál vendégei a jövővel kapcsolatos legizgalmasabb és legprovokatívabb témákat tárgyalhatták meg a világ legnagyobb koponyáinak vezetésével. (X)

hirdetés

Ahogy a Kreatív helyszíni tudósításában már szó esett róla, idén is megrendezték a Brain Bar fesztivált, melyen fővárosunk a legnyitottabb, legprogresszívebb arcát mutatja. A 2018-ban a Corvinus Egyetemre költöző fesztiválról felbecsülhetetlen értékű útravalóval távozhattak a látogatók: a világ legnagyobb gondolkodóinak jövőről, emberiségről alkotott elképzeléseinek esszenciájával.

A párbeszédre, közös eszmefuttatásokra nagy hangsúlyt helyező fesztivál olyan előadókkal csábította magához a mintegy 10 000 fős közönségét, mint Peter Thiel, a Szilícium-völgy legmerészebb vállalkozója, a PayPal egyik alapítója, vagy Margrethe Vestager, az EU versenypolitikai biztosa, aki amellett tett hitet, hogy a technológia a jövőnk, de nem a végzetünk. Hatalmas várakozás előzte meg Massimo Bottura sztárséf érkezését is, aki elárulta, mi innovatív gondolkodása titka: egyszerre kell mindent tudnunk, és elfelejtenünk ahhoz, hogy a jövőt formálni tudjuk.

A fesztivál indulása óta élvezi a BMW Group Magyarország révén a BMW i támogatását. A bajor prémiumgyártó innovatív almárkájával, mely az elektromos autózás egyik legsikeresebb hazai képviselője, integráltan jelent meg a fesztiválon. Tony Douglas, a BMW Group Mobility Services márka, marketing és kommunikációs igazgatója a járművekbe integrálható, felhasználói élményt fokozó megoldásokról, valamint a fenntartható városi mobilitás lehetőségeiről tartott lebilincselő előadást. A helyszínen egy vadonatúj BMW i8 Roadster-t tekinthettek meg a látogatók, egy exkluzív BMW i Lounge működött az esemény alatt, illetve az érdeklődők BMW i3-as modelleket vihettek el tesztvezetésre a szomszédos Bálna teraszáról indulva.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés