hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BMW újra kaput nyitott a jövőbe

Ez a nyár is remekül indult a következő éveket meghatározó trendekre és a jövővel kapcsolatos víziókra nyitott, az üzleti, kulturális és társadalmi kérdésekre fogékony közönség számára, hiszen ismét, immár negyedjére nyitotta meg kapuit Budapesten Európa legnagyobb jövőfesztiválja. Az idén is a BMW i támogatását élvező Brain Bar fesztivál vendégei a jövővel kapcsolatos legizgalmasabb és legprovokatívabb témákat tárgyalhatták meg a világ legnagyobb koponyáinak vezetésével. (X)

hirdetés

Ahogy a Kreatív helyszíni tudósításában már szó esett róla, idén is megrendezték a Brain Bar fesztivált, melyen fővárosunk a legnyitottabb, legprogresszívebb arcát mutatja. A 2018-ban a Corvinus Egyetemre költöző fesztiválról felbecsülhetetlen értékű útravalóval távozhattak a látogatók: a világ legnagyobb gondolkodóinak jövőről, emberiségről alkotott elképzeléseinek esszenciájával.

A párbeszédre, közös eszmefuttatásokra nagy hangsúlyt helyező fesztivál olyan előadókkal csábította magához a mintegy 10 000 fős közönségét, mint Peter Thiel, a Szilícium-völgy legmerészebb vállalkozója, a PayPal egyik alapítója, vagy Margrethe Vestager, az EU versenypolitikai biztosa, aki amellett tett hitet, hogy a technológia a jövőnk, de nem a végzetünk. Hatalmas várakozás előzte meg Massimo Bottura sztárséf érkezését is, aki elárulta, mi innovatív gondolkodása titka: egyszerre kell mindent tudnunk, és elfelejtenünk ahhoz, hogy a jövőt formálni tudjuk.

A fesztivál indulása óta élvezi a BMW Group Magyarország révén a BMW i támogatását. A bajor prémiumgyártó innovatív almárkájával, mely az elektromos autózás egyik legsikeresebb hazai képviselője, integráltan jelent meg a fesztiválon. Tony Douglas, a BMW Group Mobility Services márka, marketing és kommunikációs igazgatója a járművekbe integrálható, felhasználói élményt fokozó megoldásokról, valamint a fenntartható városi mobilitás lehetőségeiről tartott lebilincselő előadást. A helyszínen egy vadonatúj BMW i8 Roadster-t tekinthettek meg a látogatók, egy exkluzív BMW i Lounge működött az esemény alatt, illetve az érdeklődők BMW i3-as modelleket vihettek el tesztvezetésre a szomszédos Bálna teraszáról indulva.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés