hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BMW újra kaput nyitott a jövőbe

Ez a nyár is remekül indult a következő éveket meghatározó trendekre és a jövővel kapcsolatos víziókra nyitott, az üzleti, kulturális és társadalmi kérdésekre fogékony közönség számára, hiszen ismét, immár negyedjére nyitotta meg kapuit Budapesten Európa legnagyobb jövőfesztiválja. Az idén is a BMW i támogatását élvező Brain Bar fesztivál vendégei a jövővel kapcsolatos legizgalmasabb és legprovokatívabb témákat tárgyalhatták meg a világ legnagyobb koponyáinak vezetésével. (X)

hirdetés

Ahogy a Kreatív helyszíni tudósításában már szó esett róla, idén is megrendezték a Brain Bar fesztivált, melyen fővárosunk a legnyitottabb, legprogresszívebb arcát mutatja. A 2018-ban a Corvinus Egyetemre költöző fesztiválról felbecsülhetetlen értékű útravalóval távozhattak a látogatók: a világ legnagyobb gondolkodóinak jövőről, emberiségről alkotott elképzeléseinek esszenciájával.

A párbeszédre, közös eszmefuttatásokra nagy hangsúlyt helyező fesztivál olyan előadókkal csábította magához a mintegy 10 000 fős közönségét, mint Peter Thiel, a Szilícium-völgy legmerészebb vállalkozója, a PayPal egyik alapítója, vagy Margrethe Vestager, az EU versenypolitikai biztosa, aki amellett tett hitet, hogy a technológia a jövőnk, de nem a végzetünk. Hatalmas várakozás előzte meg Massimo Bottura sztárséf érkezését is, aki elárulta, mi innovatív gondolkodása titka: egyszerre kell mindent tudnunk, és elfelejtenünk ahhoz, hogy a jövőt formálni tudjuk.

A fesztivál indulása óta élvezi a BMW Group Magyarország révén a BMW i támogatását. A bajor prémiumgyártó innovatív almárkájával, mely az elektromos autózás egyik legsikeresebb hazai képviselője, integráltan jelent meg a fesztiválon. Tony Douglas, a BMW Group Mobility Services márka, marketing és kommunikációs igazgatója a járművekbe integrálható, felhasználói élményt fokozó megoldásokról, valamint a fenntartható városi mobilitás lehetőségeiről tartott lebilincselő előadást. A helyszínen egy vadonatúj BMW i8 Roadster-t tekinthettek meg a látogatók, egy exkluzív BMW i Lounge működött az esemény alatt, illetve az érdeklődők BMW i3-as modelleket vihettek el tesztvezetésre a szomszédos Bálna teraszáról indulva.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés