hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BKV a Google-re bízza a tervezést

Lecseréli saját, ezerszer kárhoztatott útvonaltervezőjét a BKV, és ezentúl a Google készíti az új szoftvert – írja a Blikk.

hirdetés

A BKV-t is irányító Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Google-t bízta meg az új utazástervező szoftverjének fejlesztésével.

Az eddig használt program túl sok bosszúságot okozott a felhasználóknak, akik a BKV internetes oldalán próbálták megtudni, hogyan jutnak el busszal, metróval, villamossal legegyszerűbben úti céljukhoz. A Budapesti Közlekedési Központ most a Google-re bízza egy új program fejlesztését. Ennek lényege, hogy hamarosan egy New York-i és egy budapesti lakos is ugyanazon az internetes felületen tudja megnézni, hogyan juthat el legegyszerűbben a város egyik pontjából a másikba – írja a Blikk.

Az Index korábban úgy értesült, a BKV 12 millió forintot fizetett ki első részletként a fejlesztésre, amelyről nem sokkal később kiderült, kétséges, hogy megérte-e az árát. Hiába írta be a felhasználó a keresőbe a Klinikák vagy a Ferenc körút metróállomást, a program nem ismerte fel. A Liszt Ferenc reptér 1-es és 2-es terminálja közti útvonalra pedig azt javasolta a program, hogy gyalogoljunk a kifutópályán, noha a BKV 200-as busza mindkét helyen megáll.

A BKV az elmúlt egy évben javítgatta a hibákat, foltozgatta a rendszert, de az sosem működött olajozottan.

Budapest és a Google üzleti kapcsolata nem teljesen új. A BKV már két évvel ezelőtt szerződött velük, ennek ellenére saját szoftver fejlesztésébe fogott. Azt, hogy a szerződés ellenére miért kezdtek saját fejlesztésbe, valamint az mennyibe került és mi lesz a sorsa, arról a Blikk kérdései ellenére nem kapott válaszokat.

Útvonaltervezéssel kapcsolatos hír, hogy a Malév is új szoftvert fejlesztett, aminek segítségével könnyebb lehet ár alapján célirányokat választani.

(forrás: Blikk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés