hirdetés
hirdetés
hirdetés

A BKV a Google-re bízza a tervezést

Lecseréli saját, ezerszer kárhoztatott útvonaltervezőjét a BKV, és ezentúl a Google készíti az új szoftvert – írja a Blikk.

hirdetés

A BKV-t is irányító Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a Google-t bízta meg az új utazástervező szoftverjének fejlesztésével.

Az eddig használt program túl sok bosszúságot okozott a felhasználóknak, akik a BKV internetes oldalán próbálták megtudni, hogyan jutnak el busszal, metróval, villamossal legegyszerűbben úti céljukhoz. A Budapesti Közlekedési Központ most a Google-re bízza egy új program fejlesztését. Ennek lényege, hogy hamarosan egy New York-i és egy budapesti lakos is ugyanazon az internetes felületen tudja megnézni, hogyan juthat el legegyszerűbben a város egyik pontjából a másikba – írja a Blikk.

Az Index korábban úgy értesült, a BKV 12 millió forintot fizetett ki első részletként a fejlesztésre, amelyről nem sokkal később kiderült, kétséges, hogy megérte-e az árát. Hiába írta be a felhasználó a keresőbe a Klinikák vagy a Ferenc körút metróállomást, a program nem ismerte fel. A Liszt Ferenc reptér 1-es és 2-es terminálja közti útvonalra pedig azt javasolta a program, hogy gyalogoljunk a kifutópályán, noha a BKV 200-as busza mindkét helyen megáll.

A BKV az elmúlt egy évben javítgatta a hibákat, foltozgatta a rendszert, de az sosem működött olajozottan.

Budapest és a Google üzleti kapcsolata nem teljesen új. A BKV már két évvel ezelőtt szerződött velük, ennek ellenére saját szoftver fejlesztésébe fogott. Azt, hogy a szerződés ellenére miért kezdtek saját fejlesztésbe, valamint az mennyibe került és mi lesz a sorsa, arról a Blikk kérdései ellenére nem kapott válaszokat.

Útvonaltervezéssel kapcsolatos hír, hogy a Malév is új szoftvert fejlesztett, aminek segítségével könnyebb lehet ár alapján célirányokat választani.

(forrás: Blikk)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés