hirdetés
hirdetés
hirdetés

A bevándorlókhoz hasonlította a lábgombát a Canesten reklámja

A Canestennek szánt márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

hirdetés

Az Indexen jelent meg kedden egy márkázott tartalom a Canesten bőrgomba elleni kenőcs számára, amelyet a Brand & Content készített, és amelynek a címe a bevándorlókhoz (pontosabban: a „bevándorlókhoz") hasonlítja a lábgombát, és felteszi a kérdést: mit lehet ellene tenni?

A B&C tulajdonosa Starcz Ákos, aki korábban a Libri-Bookline vezérigazgatója volt, majd a B&C-n keresztül felvásárolta a Next Wave Europe ügynökséget, a CEMP Sales natív tartalombeszállítóját. (Kereskedelmi oldalon az alapítványi tulajdonba került Index változatlanul a CEMP Salesszel működik együtt.)

A cikk hamar lekerült az oldalról, és felváltotta egy teljesen más, semleges hangvételű tartalom:

Kerestük az érintetteket az ügyben: az Indexet azért, hogy miként mehetett át a szűrőjükön egy olyan cikk, amelynek címe homlokegyenest ellentmond a portál cikkei alapján valószínűsíthető álláspontjának a „rajtunk élősködő" menekülteket tekintve; a Brand & Contentet azért, hogy kinek az ötlete volt ez, és hogyan ment át az ügyfélen és az Indexen; míg a Canestent gyártó Bayert szintén azzal, hogy miként mehetett ez át a marketingeseken.

Az Index főszerkesztője, Tóth-Szenesi Attila azt írta kérdésünkre: „Egy nagyon csúnya hiba volt, és nagyon sajnáljuk a dolgot. Az anyag úgy ment ki, hogy a heti ügyeletes szerkesztő nem látta. A tanulságokat levonjuk".

Pusztay András, az Index nemrég távozott vezérigazgatója egyébként pont a Kreatív egyik tavalyi konferencián büszkélkedett azzal, hogy az Indexen egyrészt jól elhatárolható, hogy mi fizetett cikk és mi szerkesztőségi tartalom, másrészt a fizetett hirdetések esetén is van kontrollja az újságíróknak – itt is utóbbi állhat annak hátterében, hogy aztán megváltozott a címlapi ajánló.

Az ügyfél nem látta

A Bayertől Benyó Zsuzsanna kommunikációs vezető egyelőre annyit közölt kérdésünkre, hogy „Nem ez a végleges szövege a kampányunknak". Nagy István Gábor, a CEMP marketingvezetője, aki a Brand & Content munkájában is résztvesz, azt írta: „a címadás a mi feladatunk, nem egyeztettük, az ügyfél nem kérte, nem hagyta jóvá, nem az ő kommunikációjának része, vállaljuk érte a felelősséget”.

„A Brand&Content csapat több szerkesztőség mellett, szoros együttműködésben évente több száz támogatói tartalom létrehozásában vesz részt, kínosan ügyelve arra, hogy az ügyfelek, az olvasók és a kiadványok érdekei egyaránt érvényesüljenek a megjelenéseknél.

Az említett cikknél ebbe az összhangba sajnálatos hiba csúszott, amit igyekeztünk azonnal korrigálni. A szerkesztőségekkel együttműködve igyekszünk megerősíteni munkafolyamatainkban azokat a garanciákat, amelyek kizárják a hasonló hibák előfordulását. A hiba miatt az érintettek elnézését kérjük” – írta Nagy István Gábor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Naponta frissül majd az országokra lebontott lista.

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés