hirdetés
hirdetés
hirdetés

A bevándorlókhoz hasonlította a lábgombát a Canesten reklámja

A Canestennek szánt márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

hirdetés

Az Indexen jelent meg kedden egy márkázott tartalom a Canesten bőrgomba elleni kenőcs számára, amelyet a Brand & Content készített, és amelynek a címe a bevándorlókhoz (pontosabban: a „bevándorlókhoz") hasonlítja a lábgombát, és felteszi a kérdést: mit lehet ellene tenni?

A B&C tulajdonosa Starcz Ákos, aki korábban a Libri-Bookline vezérigazgatója volt, majd a B&C-n keresztül felvásárolta a Next Wave Europe ügynökséget, a CEMP Sales natív tartalombeszállítóját. (Kereskedelmi oldalon az alapítványi tulajdonba került Index változatlanul a CEMP Salesszel működik együtt.)

A cikk hamar lekerült az oldalról, és felváltotta egy teljesen más, semleges hangvételű tartalom:

Kerestük az érintetteket az ügyben: az Indexet azért, hogy miként mehetett át a szűrőjükön egy olyan cikk, amelynek címe homlokegyenest ellentmond a portál cikkei alapján valószínűsíthető álláspontjának a „rajtunk élősködő" menekülteket tekintve; a Brand & Contentet azért, hogy kinek az ötlete volt ez, és hogyan ment át az ügyfélen és az Indexen; míg a Canestent gyártó Bayert szintén azzal, hogy miként mehetett ez át a marketingeseken.

Az Index főszerkesztője, Tóth-Szenesi Attila azt írta kérdésünkre: „Egy nagyon csúnya hiba volt, és nagyon sajnáljuk a dolgot. Az anyag úgy ment ki, hogy a heti ügyeletes szerkesztő nem látta. A tanulságokat levonjuk".

Pusztay András, az Index nemrég távozott vezérigazgatója egyébként pont a Kreatív egyik tavalyi konferencián büszkélkedett azzal, hogy az Indexen egyrészt jól elhatárolható, hogy mi fizetett cikk és mi szerkesztőségi tartalom, másrészt a fizetett hirdetések esetén is van kontrollja az újságíróknak – itt is utóbbi állhat annak hátterében, hogy aztán megváltozott a címlapi ajánló.

Az ügyfél nem látta

A Bayertől Benyó Zsuzsanna kommunikációs vezető egyelőre annyit közölt kérdésünkre, hogy „Nem ez a végleges szövege a kampányunknak". Nagy István Gábor, a CEMP marketingvezetője, aki a Brand & Content munkájában is résztvesz, azt írta: „a címadás a mi feladatunk, nem egyeztettük, az ügyfél nem kérte, nem hagyta jóvá, nem az ő kommunikációjának része, vállaljuk érte a felelősséget”.

„A Brand&Content csapat több szerkesztőség mellett, szoros együttműködésben évente több száz támogatói tartalom létrehozásában vesz részt, kínosan ügyelve arra, hogy az ügyfelek, az olvasók és a kiadványok érdekei egyaránt érvényesüljenek a megjelenéseknél.

Az említett cikknél ebbe az összhangba sajnálatos hiba csúszott, amit igyekeztünk azonnal korrigálni. A szerkesztőségekkel együttműködve igyekszünk megerősíteni munkafolyamatainkban azokat a garanciákat, amelyek kizárják a hasonló hibák előfordulását. A hiba miatt az érintettek elnézését kérjük” – írta Nagy István Gábor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés